Site icon TLIFE

Τηλεόραση ! Ενα σπορ που λατρεύουν οι 65άρηδες + …

Τι κι αν τα κανάλια κονταροχτυπιούνται καθημερινά για τα μάτια του περιζήτητου τηλεοπτικού κοινού 15-44; Το κοινό εκείνο που βλέπει περισσότερες ώρες την ημέρα τηλεόραση είναι άνω των… 65 (αγγίζουν μέχρι και τα 362 (άνδρες) και 416 λεπτά (γυναίκες) την ημέρα), όπως επίσης και το γυναικείο κοινό των 45-64 (375 λεπτά την ημέρα), αλλά και το κοινό χαμηλής μόρφωσης από 15 ετών και πάνω (364 λεπτά την ημέρα). Οσο για τους άνδρες και τις γυναίκες των 15-44; Φτάνουν μόλις τα 216 λεπτά την ημέρα.

Η AGB… πιστή στην τηλεοπτική της συνήθεια μάς απέστειλε το ετήσιο βιβλίο τηλεθέασης, το λεγόμενο «Yearbook» της, για τη σεζόν 2009-2010.

Και επειδή η κάθε τηλεοπτική χρονιά έχει μοιραία μόνο έναν μεγάλο νικητή στο γκραν πρι τηλεθέασης, η σεζόν που μας πέρασε ανέβασε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου το Mega, με μέσο όρο τηλεθέασης 20,2% και ακολούθησαν: ΑΝΤ1 15,1%, Alpha 12,2%, Alter 10,9%, Star 9,7%, NET 9,5%, SKAI 4,0%, ET3 3,6% και ΕΤ1 3,0%.

Τη χρονιά 2008-2009, η κατάταξη είχε ως εξής : Mega 19,4%, ΑΝΤ1 15,4%, Alpha 12,9%, Alter 10,7%, Star 10,1%, NET 9,4%, SKAI 4,0%, ET3 3,7% και ΕΤ1 3,3%. Η περσινή κυριαρχία του Mega στους πίνακες φαίνεται και από τον πίνακα που παρουσιάζει το Τοπ-10 όλων των ελληνικών σειρών, όπου και τις δέκα θέσεις (!) έχουν κατακτήσει σειρές που βγήκαν στον αέρα μέσα από το Μεγάλο Κανάλι.

Τέλος, μεγάλος νικητής στην κατηγορία «Τα 20 πρώτα προγράμματα της τηλεοπτικής περιόδου 2009-2010» είναι ο περσινός τελικός της Γιουροβίζιον με τον Γιώργο Αλκαίο στις… επάλξεις και όλη την Ελλάδα να τον παρακολουθεί μετά μανίας. Ο 55ος διεθνής μουσικός διαγωνισμός έκανε κατά μέσο όρο 30,8% (72,5% επί των ανοιχτών δεκτών), κερδίζοντας πάνω από 3.119.000 τηλεθεατές.

© 2024 tlife.gr