Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου πρωταγωνιστεί σε ένα διαφημιστικό σποτ κοινωνικού περιεχομένου για καμπάνια ευαισθητοποίησης του κοινού προς τους ανθρώπους που κάνουν χρήση ουσιών. Την πρωτοβουλία πήρε το ΚΕΘΕΑ και οι εκδόσεις Ψυχογιός και ο παρουσιαστείς είπε το ναι χωρίς δεύτερη σκέψη.
Η συγγραφέας Λένα Μαντά και οι εκδόσεις Ψυχογιός προσέφεραν 20.000 αντίτυπα του βιβλίου της ”Δεν μπορεί, θα στρώσει”, τα έσοδα από τα οποία θα πάνε στο Κέντρο Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το concept ήταν το εξής: Ο Γρηγόρης κατεβαίνει τη σκάλα του ΚΕΘΕΑ και κρατώντας το βιβλίο στο χέρι λέει: Όλοι μπορούμε κάποια στιγμή να βοηθήσουμε τους ανθρώπους που μας χρειάζονται. Γιατί η ζωή πολλές φορές παίζει άσχημα παιχνίδια. Αλλά δεν μπορεί, θα στρώσει.
Το ΕΣΡ ωστόσο θεώρησε πως στο σποτ δεν εμπεριέχεται κοινωνικό μήνυμα γι’αυτό αποφάσισε να το κόψει. Ο Γρηγόρης απογοητευμένος δηλώνει στην Espresso: ”Δεν καταλαβαίνω ορισμένες αποφάσεις. Ειλικρινά κάποια πράγματα δεν έχουν εξήγηση. Απλά μείναμε με την καλή διάθεση. Εγώ προσωπικά το έκανα με όλη μου την αγάπη. Όπως και η κυρία Μαντά και οι εκδόσεις Ψυχογιός. Θεωρείται από τις πλέον κορυφαίες Ελληνίδες συγγραφείς. Είναι μία εξαιρετική προσπάθεια αυτή που γίνεται στο ΚΕΘΕΑ και όλοι πρέπει να βοηθήσουμε. Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων έμεινα έκπληκτος από τη φιλοξενία των παιδιών. Το Κέντρο εξυπηρετεί 3.000 άτομα, χρήστες και συγγενείς μέσα από δίκτυο 90 μονάδων. Πρέπει να ευαισθητοποιηθούμε όλοι μας”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ