Τι κι αν το «Κάτι ψήνεται», βρίσκεται στον αέρα για τρίτη συνεχόμενη σεζόν ; Τι κι αν δεν έχει μείνει συνταγή για συνταγή και …καρεδάκι σαλονιού για καρεδάκι που να μην έχουμε δει ; Εξακολουθεί να συνεχίζει απτόητο την πορεία του στους πίνακες τηλεθέασης .
Ναι, το λάιτ κουζινο-ριάλιτι του Alpha, για ακόμα μία φορά, “τσιγαρίζει” κανονικά κάθε απόγευμα την ενημέρωση και την κάνει με τα …κρεμμυδάκια . Τραγικό ; Εντελώς… Γιατί η αλήθεια είναι, πως απ ΄όποια πλευρά κι αν το δει κανείς, είναι τραγικό να μην θες να ενημερωθείς και να μην γνωρίζεις το τι γίνεται γύρω σου – κυρίως σε τέτοιες εποχές – και να προτιμάς να μαγειρεύεις απο το πρωί μέχρι το βράδυ. Κι όμως ο κόσμος γυρίζει την πλάτη στην ενημέρωση και ψηφίζει δαγκωτό “Κάτι Ψήνεται” .
Απο την άλλη μεριά βέβαια, υπάρχει και η άποψη που λέει, πως επειδή έχουμε …φλομώσει στα δυσάρεστα και επειδή κάθε φορά που βάζεις ειδήσεις σου δημιουργείται η εντύπωση πως θα μείνεις στον δρόμο, πως θα πεθάνεις στην πείνα και πως θα κηρυχτεί ο 3ος Παγκόσμιος Πόλεμος ,ίσως ο κόσμος να αγανάκτησε πια και να αποφάσισε να ζει σε μία ειδησεογραφική άγνοια ,για να νιώσει λιγάκι καλύτερα.
Οπως και να ΄χει πάντως, το “Κάτι Ψήνεται” σαρώνει γι ΄αυτό και ο Alpha αποφάσισε να το …γιορτάσει, στέλνοντας το παρακάτω δελτίο Τύπου…
“…Με ακόμα πιο νόστιμα εδέσματα, πιο ζεστές φιλικές ανθρώπινες σχέσεις αλλά και πολλές εκπλήξεις, η αγαπημένη συνήθεια των 8, διαγράφει και φέτος μια επιτυχημένη τροχιά, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον του τηλεοπτικού κοινού που έχει αγκαλιάσει θερμά αυτόν τον ξεχωριστό κόσμο γεύσης και φιλοξενίας.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement για το διάστημα 4 Οκτωβρίου (πρώτη ημέρα προβολής του για τη φετινή σεζόν) μέχρι και 12 Νοεμβρίου 2010, το «Κάτι ψήνεται» κατέγραψε ποσοστό 19,4% στα κοινά 15-44, κατακτώντας για άλλη μια φορά την κορυφή της τηλεθέασης στη ζώνη προβολής του. Ακολουθούν Star με 18,8%, Mega με 17,6%, Alter με 11% και ΑΝΤ1 με 11%
Η φετινή επιτυχία του «Κάτι ψήνεται» είναι συνέχεια της εντυπωσιακής του πορείας από την πρώτη ημέρα προβολής του. Θυμίζουμε ότι την περσινή τηλεοπτική σεζόν το ψυχαγωγικό πρόγραμμα του Alpha κέρδισε την πρωτιά στη ζώνη 20:00-21:00, με μέσο μερίδιο τηλεθέασης 24,4% .Ακολούθησαν Mega με 18,7%, Star με 17,6%, Alter με 10 % και ANT1 με 9,9%.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι την Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010, ημέρα με ιδιαίτερα έντονη επικαιρότητα, το «Κάτι ψήνεται» κατάφερε να καταγράψει γι’ άλλη μια φορά, τα υψηλότερα ποσοστά στη ζώνη των 8 αφού σημείωσε το εντυπωσιακό ποσοστό 24,3% στα κοινά 15 – 44 ενώ το τελευταίο τέταρτο της εκπομπής σημείωσε την καλύτερη τηλεθέαση με ποσοστό 28,7%.
Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι την εβδομάδα 8 – 12 Νοεμβρίου 2010 το «Κάτι ψήνεται» κατέγραψε τις πιο υψηλές θεαματικότητες μέχρι στιγμής, με ποσοστό 21 % στα κοινά 15 – 44, ενώ στις γυναίκες ηλικίας 25 – 44 σημείωσε ποσοστό 23,7%…”