Το θαύμα του φαίνεται πως έκανε για ακόμη μια φορά το photoshop στην περίπτωση της Christina Aguilera, οποία φαίνεται μισή και αγνώριστη στη διαφήμιση για το άρωμά της.
Μπορεί η χρήση του Photoshop να είναι απαραίτητη όταν πρόκειται για διαφημίσεις και προωθητικές κινήσεις, ωστόσο κάποιες φορές οι υπεύθυνοι το παρακάνουν. Έτσι έγινε και στην περίπτωση της Christina που φωτογραφήθηκε για τη διαφημιστική καμπάνια του αρώματος της το 2010 και δεν είχε καμιά σχέση με την εικόνα που βλέπουμε σήμερα.
Η Christina είχε ποζάρει σαν Marilyn Monroe για το “Royal Desire”, αλλά η σιλουέτα της ήταν ιδιαίτερα αλλαγμένη και είχε κάνει ακόμη και τους θαυμαστές της να απορήσουν. Ωστόσο, πρόσφατες φωτογραφίες της από εκδήλωση που συμμετείχε δείχνουν την πραγματική της εικόνα, αποκαλύπτοντας πως το photoshop ήταν υπεύθυνο για το αψεγάδιαστο αποτέλεσμα της αφίσας.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Παρόλα, αυτά η Christina δεν φαίνεται να αγχώνεται ιδιαίτερα για τα λίγα παραπάνω κιλά, αφού η ίδια σε συνέντευξή της είχε αποκαλύψει το πόσο περήφανη είναι για τις καμπύλες της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ