Όσο περνάει ο καιρός από τον χωρισμό της από τον Βασίλη Κικίλια, τόσο περισσότερο η Τζένη Μπαλατσινού αρχίζει να βρίσκει ξανά τις ισορροπίες της. Η γνωστή παρουσιάστρια μοιάζει να έχει επιστρέψει στο καθημερινό της πρόγραμμα και να απολαμβάνει και πάλι κοσμικές εξόδους με φίλους και αγαπημένα πρόσωπα. Δεν είναι λίγες οι φορές που ο φωτογραφικός φακός έχει απαθανατίσει την όμορφη Τζένη σε θεατρικές παραστάσεις, μιας και η αγάπη της για το θέατρο είναι γνωστή.
Αυτή την φορά, ο φωτογραφικός φακός του TLIFE απαθανάτισε την Τζένη Μπαλατσινού στο Μέγαρο Μουσικής, όπου έδωσε το παρών στην παράσταση “Μετά την πρόβα–Περσόνα”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο διεθνώς καταξιωμένος Βέλγος σκηνοθέτης Ίβο βαν Χόβε, από τα μεγαλύτερα ονόματα του ευρωπαϊκού θεάτρου, διασκευάζει για τη σκηνή δύο ταινίες του Μπέργκμαν. Έχοντας μελετήσει σε βάθος την εργογραφία του μεγάλου Σουηδού και με διασκευές άλλων μπεργκμανικών έργων στο ενεργητικό του, στο δίπτυχο Μετά την πρόβα – Περσόνα εξετάζει τη λεπτή γραμμή που χωρίζει τη φαντασία από την πραγματικότητα, το άρρωστο από το λεγόμενο «φυσιολογικό».
Η γνωστή παρουσιάστρια δεν δίστασε να ποζάρει στους φωτογράφους, εμφανώς ανανεωμένη και χαλαρή, ενώ λίγο αργότερα απόλαυσε την θεατρική παράσταση, παρέα με καλούς της φίλους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δες τις φωτογραφίες:
Διονύσης Φωτόπουλος – Τζένη Μπαλατσινού
Λίγα λόγια για το έργο:
Η ένταση, η ασυμβίβαστη διάθεση, αλλά και η βαθιά κατανόηση απέναντι στην ανθρώπινη συνθήκη διαπνέουν αυτά τα δύο έργα, τα οποία εξετάζουν πώς η τέχνη νοηματοδοτεί τη ζωή μας και την κοινωνία. Σε μια σχεδόν γυμνή σκηνή, με μινιμαλιστική απλότητα, ο Ίβο βαν Χόβε βάζει δύο ιστορίες κάτω από το μικροσκόπιο.
Στο Μετά την πρόβα, ο σκηνοθέτης Χέντρικ Φόγκλερ οργανώνει τη ζωή του με βάση τους περιορισμούς της πρόβας. Η δουλειά του τον απορροφά ολοκληρωτικά και έτσι, οι πρόβες μετατρέπονται σε ημερολογιακές καταγραφές. Η πραγματική ζωή όμως δεν μπορεί να μείνει απρόσβλητη από εξωτερικούς παράγοντες. Η αγάπη, η φθορά και ο θάνατος υπεισέρχονται στο φαινομενικά απόρθητο φρούριο των προβών με τη μορφή δύο γυναικών, της Ρέιτσελ και της Άννας. Στην Περσόνα, μια ηθοποιός ενώ παίζει πάνω στη σκηνή, παύει ξαφνικά να μιλάει.
Στο μυαλό της, οι ρόλοι που υποδύεται ταυτίζονται με τους ρόλους της καθημερινότητας. Για ακόμα μια φορά, η πραγματική ζωή επεμβαίνει βίαια και αποσπά τον άνθρωπο από το ελεγχόμενο, ασφαλές πεδίο του θεάτρου. Η σύγκρουση της ηθοποιού με τις προσδοκίες των άλλων θα οδηγήσει σε μια βαθιά ρήξη με το περιβάλλον της, συμπαρασύροντας τον γιατρό και τη νοσοκόμα που τη φροντίζουν.
Φωτογραφίες: NDP
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ