Την “ζημιά” που κάνει στο επάγγελμά τους η παρουσίαση γκουρμέ ιδεών στην τηλεόραση αναγνώρισε ο Βασίλης Καλλίδης. Ο chef συνειδητοποίησε ότι με τις εκλεπτυσμένες συνταγές που παρουσιάζονται πλέον στην ελληνική τηλεόραση, οι τηλεοπτικοί chef και οι food bloggers κινδυνεύουν να χάσουν τη θέση τους από… τις μαμάδες τους, που θέλουν πλέον να δοκιμάζουν κάθε τελευταία τάση στην μαγειρική τέχνη!
Ο Βασίλης Καλλίδης μοιράστηκε το χιουμοριστικό του μήνυμα με τους συνάδελφούς του, μαζί με μία φωτογραφία της δικής του μητέρας και της παρέας της από γνωστό καφέ – εστιατόριο της Θεσσαλονίκης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Μάνα-foodie. Νέο είδος foodie που πες, πες,πες, στα κανάλια, οι μάνες και θειές μας αποφασίζουν να αφήσουν τα γκομπλέν, τα γλυκά κουταλιού και το καθάρισμα πρωί-πρωί των γερανιών, από τα ξερά φύλλα, με τη ζακέτα στον ώμο και παίρνουν τους δρόμους για να δουν από κοντά τις παλαβομάρες που κάνουμε εμείς οι σέφ. Ζητάνε μπαλσάμικα στα μπακάλικα, πάνε σε αβαντ γκαρντ μέρη για να δοκιμάσουν τα τρέντς, ζητάνε να δοκιμάσουν hot dog και burger και δοκιμάζουν το τζίντζερ στην κοτόσουπα”, έγραψε ο Βασίλης Καλλίδη.
“Μάλλον αυτές θα είναι η επόμενη τάση: καπάτσες, ειλικρινείς και με μπόλικη πείρα για να μη μπορείς τα τις κοροϊδέψεις. Τρέμετε τηλεοπτικοί σεφ και food bloggers, η μόδα μας περνάει!” καταλήγει το χιουμοριστικό μήνυμα του chef.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ