Τη Δευτέρα 26 Μαΐου 2014, στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης πραγματοποιήθηκε η επίσημη Τελετή Απονομής των Βραβείων Βιβλίου Public στην οποία ανακοινώθηκαν οι νικητές όπως τους ανέδειξε το αναγνωστικό κοινό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Την Τελετή Απονομής των Βραβείων Βιβλίου Public 2013 τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του εκδοτικού κλάδου, συγγραφείς, δημοσιογράφοι και επώνυμοι, αναδεικνύοντας τη σημασία της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας, η οποία συγκέντρωσε τη συμμετοχή 100 εκδοτικών οίκων, 900 συγγραφέων και 1.000 ελληνικών τίτλων βιβλίων, καθώς επίσης και τη συμμετοχή 83.000 αναγνωστών!
176.000 ψήφοι συγκεντρώθηκαν συνολικά ενώ η ψηφοφορία ανέδειξε τις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού από διάφορες περιοχές της Ελλάδας. Πιο συγκεκριμένα, το 45% των ψήφων προήλθε από αναγνώστες εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης, από μεγάλες και μικρές πόλεις σε όλη την Ελλάδα, όπως Ηράκλειο, Λάρισα, Πάτρα, Κοζάνη, Καλαμάτα, Καβάλα, Βόλος, Χανιά, Κέρκυρα, Κομοτηνή, Ξάνθη, Βέροια, Χανιά, Ρόδος κλπ.
Τα Βραβεία Βιβλίου Public απονεμήθηκαν στους παρακάτω συγγραφείς/ τίτλους βιβλίων:
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Κατηγορία «Μαγειρική»
«Άθενς Σπέσιαλ, Λε τουρ», Βασίλης Καλλίδης (εκδόσεις Πατάκη)
Το βραβείο παρέδωσε ο δημοσιογράφος, κ. Δημήτρης Αντωνόπουλος (Αθηνόραμα)
Κατηγορία «Παιδική Λογοτεχνία»
«Αίσωπος», Κάρμεν Ρουγγέρη (εκδόσεις Διάπλαση)
Κατηγορία «Εφηβική Λογοτεχνία»
«Το ημερολόγιο ενός κακομαθημένου», Ισμήνη Μπάρακλη (εκδόσεις Μίνωας)
Τα βραβεία παρέδωσαν μαζί ο ηθοποιός και τραγουδιστής, κ. Πάνος Μουζουράκης και ο Τάσος Πετράκης, τιμηθείς με το Βραβείο Μικρού Συγγραφέα από τον Μικρό Αναγνώστη (ΕΚΕΒΙ).
Kατηγορία «Ποίηση»
«Εγώ ένας Ξένος», Αλέξανδρος Ίσαρης (εκδόσεις Κίχλη)
Το βραβείο παρέδωσε ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, κ. Νίκος Καραθάνος.
Kατηγορία «Δοκίμιο»
«Γράμματα από το Παρίσι στον Ανδρέα Εμπειρίκο 1946-1947», Μάτση Χατζηλαζάρου (εκδόσεις Άγρα)
Το βραβείο παρέδωσε η Υπεύθυνη Δικτύωσης με ομάδες πολιτών του Δήμου Αθηναίων, κ. Αμαλία Ζέπου.
Kατηγορία «Μυθιστόρημα»
«Με μολύβι φάμπερ νούμερο 2», Άλκη Ζέη (εκδόσεις Μεταίχμιο)
Το βραβείο παρέδωσε η σεναριογράφος, κ. Μιρέλλα Παπαοικονόμου.
Kατηγορία «Μεγάλες Συγκινήσεις»
«Η καρδιά Θυμάται», Καίτη Οικονόμου (εκδόσεις Ψυχογιός)
Το βραβείο παρέδωσαν οι κ.κ. Αλίκη Βούλγαρη (Marketing Manager Tablet & Digital Imaging της SAMSUNG) και Αναστασία Κάλου (εκπρόσωπος του φορέα LIBRARY 4 ALL).
Στις ειδικές κατηγορίες Βραβείων Βιβλίου Public διακρίθηκαν :
Στην κατηγορία «Βραβείο Βιβλιοπωλείων Public»
«Το βιβλίο της Κατερίνας» του Αύγουστου Κορτώ (εκδόσεις Πατάκη)
Το βραβείο παρέδωσαν πωλητές του τμήματος βιβλίου από το κατάστημα Public Νέας Σμύρνης.
Κατηγορία «Εκδοτικό Αποτύπωμα»: Εκδόσεις Κίχλη
Το βραβείο – επιβράβευση του εκδότη για την ιδιαίτερη επιμέλεια των εκδόσεών του, παρέδωσε ο σκηνοθέτης, κ. Νίκος Περάκης.
Κατηγορία «Εκδότης της Χρονιάς»: Εκδόσεις Πατάκη
Το βραβείο παρέδωσε η Υπεύθυνη της Βιβλιοθήκης Βέροιας, κ. Ασπασία Τασιοπούλου.
Στην Τελετή Απονομής που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 26 Μαΐου, το Public «ταξίδεψε» το κοινό στη «Χώρα του Βιβλίου», μέσα από μία πρωτοποριακή παράσταση με τη βοήθεια της ψηφιακής τεχνολογίας, βραβεύοντας τα βιβλία που αγάπησαν και ψήφισαν οι αναγνώστες. Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο ηθοποιός Γιώργος Πυρπασόπουλος, γνωστός για την αγάπη του για το βιβλίο, ο οποίος με οδηγό το χάρτη της «Χώρας του Βιβλίου», μετέφερε το κοινό σε ένα μοναδικό αναγνωστικό ταξίδι ολοκληρώνοντας με επιτυχία για φέτος τo θεσμό των Βραβείων Βιβλίου Public 2014!
Μέσα από τη συγκεκριμένη πρωτοβουλία των Βραβείων Βιβλίου, την οποία τόσο ο εκδοτικός κόσμος όσο και οι αναγνώστες «αγκάλιασαν», τα Public έχουν ως στόχο να αναδείξουν τις επιλογές του αναγνωστικού κοινού και να υπενθυμίσουν τη δύναμη του βιβλίου ως αγαθού πολιτισμού και ψυχαγωγίας.
Στα εννέα χρόνια λειτουργίας τους, τα καταστήματα Public, σταθερά στηρίζουν την αγορά του βιβλίου επενδύοντας διαρκώς σε δράσεις που ενισχύουν και προωθούν το βιβλίο, όπως η εκστρατεία για την προώθηση της φιλαναγνωσίας το 2011-2012 και ο Μαραθώνιος συγκέντρωσης βιβλίων το 2013. Παράλληλα φέρνουν πιο κοντά το έργο των Ελλήνων δημιουργών στο αναγνωστικό κοινό εκτός ελληνικών συνόρων, μέσω της στρατηγικής συνεργασίας με το διαδικτυακό κατάστημα Amazon με στόχο τη διεύρυνση της αγοράς του βιβλίου και την προώθηση του έργου των ελλήνων συγγραφέων στο εξωτερικό.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ