Στην τελετή που διοργάνωσε η Google πριν από λίγες μέρες στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, ο δημοφιλής τραγουδιστής που σημείωσε ρεκόρ κλικαρισμάτων στο Youtube για διαφήμιση γνωστής εταιρίας στοιχημάτων, παρέλαβε το βραβείο του και δήλωσε είμαι πολύ χαρούμενος για αυτό το βραβείο γιατί μου δείχνει ότι η νεολαία είναι δίπλα μου και έχω καταφέρει να περάσω και στην καινούρια γενιά που μπορεί να είναι πολύ μπροστά σε τεχνολογία, αλλά ψηφίζει κι αυτή ΛΕ-ΠΑ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στο πλευρό του βρισκόταν η Χριστιάννα Καρνέζη που τώρα τελευταία συνοδεύει όλο και πιο συχνά το δημοφιλή τραγουδιστή. Μάλιστα πριν από λίγες μέρες είχαν απολαύσει μαζί το DYNASTY THE SHOW στο Casablanca Music Hall.
Σύμφωνα με Google στην Ελλάδα, πάνω από 6 εκατομμύρια χρήστες κάνουν χρήση του YouTube με περίπου το 53% από αυτούς να μοιράζεται συστηματικά συνδέσμους. Επιπλέον, βάσει στοιχείων της Google, οι Έλληνες χρήστες χρησιμοποιούν το YouTube κατά κύριο λόγο για την ψυχαγωγία τους (98%), την ενημέρωση τους (75%) καθώς και την επικοινωνία και τη διασύνδεση (65%).
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Με στόχο να εξερευνήσει νέα σενάρια και να παρουσιάσει επιτυχημένα case studies, η Google συνάντησε την 21η Ιανουαρίου 2015, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» στην Αθήνα, περισσότερα από 100 brands και διαφημιστικές εταιρείες, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να αξιοποιήσουν στο μέγιστο τις δυνατότητες του YouTube.
Σύμφωνα με τον κ. Στέφανο Λουκάκο, Country Manager Google Ελλάς «Στόχος μας ήταν να εμπνεύσουμε και να δημιουργήσουμε έναν οδηγό για brands και διαφημιστικές εταιρείες ώστε, έχοντας ως αφετηρία επιτυχημένα παραδείγματα, να ανοίξουν διαύλους διαλόγου με τη διαρκώς αυξανόμενη κοινότητα των followers & fans, που με ενθουσιασμό μοιράζονται τα ενδιαφέροντά τους στο YouTube. Το YouTube αξιοποιεί το video, το πλέον ισχυρό μέσο σύνδεσης, ταύτισης και επιρροής, και το αναβαθμίζει από μονόδρομη επικοινωνία σε μια αμοιβαία εμπειρία, προσκαλώντας brands και καταναλωτές να συνδεθούν, να δημιουργήσουν και να χτίσουν κοινότητες.»
Επιπλέον, η Google δημοσίευσε το YouTube Ads Leaderboard για πρώτη φορά στην Ελλάδα, τη λίστα που τιμά τις 10 κορυφαίες δημιουργικές διαφημίσεις που οι Έλληνες χρήστες παρακολούθησαν περισσότερο το 2014. Ο τρόπος με τον οποίο οι διαφημίσεις αυτές κατατάχθηκαν στη λίστα βασίστηκε σε αλγόριθμο που λαμβάνει υπόψη πληρωμένα και οργανικά views καθώς και τη διάρκεια παραμονής των χρηστών σε κάθε video.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ