Willow Smith: Η 18χρονη κόρη του Will Smith πρωταγωνίστρια σε διαφημιστική καμπάνια αρώματος!

Γιορτάζοντας τον αντικομφορμισμό, τη διαφορετικότητα και την ιδιαιτερότητα, ο Maison Margiela κυκλοφορεί ένα ολοκαίνουργιο άρωμα, το «Mutiny» (Ανταρσία) το πρώτο που δημιουργήθηκε από το 2014, όταν ο Τζον Γκαλιάνο ανέλαβε τα ηνία του γαλλικού οίκου.

Στη διαφημιστική καμπάνια για το «Mutiny» που επιμελήθηκε ο Κρεγκ ΜακΝτιν πρωταγωνιστούν έξι «αντάρτες» που αψηφούν τη σύμβαση, αμφισβητούν το status quo και τελικά ενσωματώνουν το επαναστατικό πνεύμα του αρώματος: Willow Smith, Princess Nokia, Molly Bair, Hanne Gaby Odiele, Sasha Lane και Teddy Quinlivan.

«Νομίζω ότι η σημερινή γενιά είναι λίγο πιο ασυμβίβαστη», αναφέρει η Willow Smith (Γουίλοου Σμιθ) τραγουδίστρια, ηθοποιός και χορεύτρια, κόρη του ηθοποιού, ράπερ, τραγουδοποιού και παραγωγού, Γουίλ Σμιθ.

«Είμαστε διατεθειμένοι να αντέξουμε τον πόνο για να κάνουμε αυτό που αγαπάμε. Η θηλυκότητα, είναι σαν το νερό: μπορώ να σπάσω τον βράχο, είμαι τόσο δυνατή, αλλά μπορώ να κινηθώ με αρμονία. Θέλουμε κάτι περισσότερο και επίσης κάτι πνευματικό. Δημιουργήστε τους κανόνες και στη συνέχεια σπάστε τους», ανέφερε.

Το «Mutiny» είναι η επιτομή της ανατροπής που βρίσκεται στον πυρήνα του DNA του brand. Όταν η Martin Margiela ίδρυσε την ομώνυμη μάρκα το 1988, η μόδα βρισκόταν στο μέσο μιας περιόδου υπερβολών και επιδεικτικής συμπεριφοράς, κατά την οποία τα ρούχα και οι προσωπικότητες ήταν πληθωρικά, όπως υπενθυμίζεται σε δημοσίευμα του dazeddigital.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Read More

And More

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232164