Μπορεί να βρισκόμαστε στα μέσα των εκπτώσεων, αλλά οι έμποροι και οι καταστηματάρχες έχουν ήδη αρχίσει να ετοιμάζουν τις προσφορές του Σεπτεμβρίου. Κι αυτό γιατί ο τζίρος των φετινών καλοκαιρινών εκπτώσεων είναι μικρότερος από τις περασμένες χρονιές, λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που επικρατεί στη χώρα μας. Έτσι οι έμποροι ψάχνουν τρόπους για να προσελκύσουν το αγοραστικό κοινό και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.
Η οικονομική κρίση, τα σκληρά μέτρα και η ανασφάλεια των καταναλωτών είναι τα βασικά στοιχεία που έχουν οδηγήσει στην πτώση του τζίρου σε σχέση με τις προηγούμενες χρονιές. Ωστόσο, μετά το τέλος των εκπτώσεων, δηλαδή κοντά στα τέλη Αυγούστου, έμποροι και καταστηματάρχες ετοιμάζουν προσφορές για να κάνουν μια “τονωτική” ένεση στην αγορά.
Το TLIFE επικοινώνησε με τον γενικό διευθυντή του ΣΕΛΠΕ Αντώνη Ζαΐρή, ο οποίος μας ενημέρωσε για το πως έχει κινηθεί η αγορά σε αυτήν την περίοδο των εκπτώσεων. “Οι εκπτώσεις κινήθηκαν στα ίδια επίπεδα. Υπάρχει μια επιφυλακτικότητα στην αγορά και ένα κλίμα κακής ψυχολογίας, που οφείλεται στην έλλειψη ρευστότητας. Πρόκεται για ένα φαινόμενο που αντιμετωπίζουμε τον τελευταίο χρόνο και έχει επιδεινωθεί δημιουργώντας μια ασφυκτική ατμόσφαιρα και για τις επιχειρήσεις και για τα νοικοκυριά”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζαΐρής.
Ο ίδιος, πάντως, είναι αισιόδοξος και εξηγεί πως η πτώση του τζίρου οφείλεται και στην κακή ψυχολογία του αγοραστικού κοινού. “Ελπίζουμε με τα νέα μέτρα της κυβέρνησης η κατάσταση να φτιάξει και να πέσει χρήμα στην αγορά για να αποκατασταθεί η ρευστότητα και να φτιάξει η ψυχολογία. Το 60% της μείωσης των πωλήσεων οφείλεται καθαρά στην ψυχολογία των καταναλωτών”, ανέφερε.
Τέλος, όσον αφορά τις προσφορές που θα ξεκινήσουν στις αρχές Σεπτεμβρίου, μετά το τέλος δηλαδή των εκπτώσεων είπε: “Οι προσφορές θα ξεκινήσουν την επόμενη μέρα των εκπτώσεων και θα είναι ιδιαίτερα ελκυστικές. Συνιστούμε, όμως, στους καταναλωτές να προσέχουν την ποιότητα των προϊόντων και τις συγκρίσεις των τιμών. Από τις προσφορές μπορούν να επωφεληθούν και να κάνουν συμφέρουσες αγορές”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ