Να μην λαμβάνει το μισθό από την θεατρική παράσταση που πρωταγωνιστεί ζήτησε η νέα υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου. Η σπουδαία Ελληνίδα ηθοποιός έκανε πριν λίγες μέρες πρεμιέρα στην παράσταση “Και τώρα οι δυο μας” στο θέατρο Μουσούρη με τον Πέτρο Φιλιππίδη.
Με στόχο λοιπόν, να μην τεθεί θέμα στην επίσπευση της ολοκλήρωσης των παραστάσεων, με την υπουργό στους πρώτους μήνες της θητείας της στο Υπουργείο Πολιτισμού να μην θέλει να εγκαταλείψει και τις υποχρεώσεις στο θέατρο, η Λυδία Κονιόρδου αποφάσισε να μην πάρει καθόλου χρήματα από τις υπηρεσίες της στο θέατρο. Όπως αναφέρει, μάλιστα, και η Freddo, οι κινήσεις της είναι πολύ προσεχτικές, προσπαθώντας να μην προκαλέσει κανένα αρνητικό σχόλιο, μετά την ανάληψη των νέων καθηκόντων της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Λίγα λόγια για το έργο στο οποίο πρωταγωνιστεί:
Ο Αντρέϊ Γκλάντγκοφ είναι πολιτικός μηχανικός και διευθυντής σε μια μεγάλη κατασκευαστική εταιρία. Η Νατάσα Γκλάντγκοφ είναι διανοούμενη και εργάζεται σε βιβλιοθήκη. Τους συναντάμε έπειτα από είκοσι χρόνια γάμου, με το 16χρονο παιδί τους να βρίσκεται στο νοσοκομείο, μετά από ένα σοβαρό ατύχημα. Εκείνος, προκειμένου να αναρριχηθεί κοινωνικά, πάτησε επί πτωμάτων, ξεπουλώντας κάθε ηθική αρχή και αξία. Και η σύζυγός του ακολούθησε ως συνεργός σ’ αυτή την πορεία του, με μοναδικό της άλλοθι, το μέλλον του παιδιού τους. Αυτό το τεράστιο πάθος για δύναμη και εξουσία στο εργασιακό χώρο, θα φέρει το ζευγάρι σε αντιπαράθεση με την ίδια την οικογένεια, θα έρθουν ακραίες συγκρούσεις, μέσα σ’ ένα παιχνίδι εσωτερικής επιβίωσης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Αλεξάντερ Γκέλμαν χαρακρηρίζει το «Και τώρα οι δυο μας», ως ένα έργο για δυο εγωιστές με θύμα και των δυο, το παιδί τους. «Με το έργο μου φέρνω στην επιφάνεια το μόνιμο πρόβλημα στις σχέσεις γονιών και παιδιών, αλλά και μέσα στο ίδιο το ζευγάρι». Μέσα από την οξυδερκή ματιά του συγγραφέα, γινόμαστε μάρτυρες της σημερινής πραγματικότητας, όπου άνθρωποι πνευματικά και ψυχικά αδύναμοι, με εμμονές για εξουσία, δημιουργούν σταδιοδρομίες επί πτωμάτων, καταστρέφοντας ζωές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ