Στο χθεσινό επεισόδιο του Maestro οι τηλεθεατές παρακολούθησαν μια σκηνή που είναι στην κυριολεξία αυτό που λέμε “γροθιά στο στομάχι”. Η σκηνή αυτή δεν είναι άλλη από εκείνη που δείχνει με ωμό τρόπο την ενδοικογενειακή βία που βιώνει στη σειρά η Μαρία Καβογιάννη και ο τηλεοπτικός της γιος Γιώργος Μπένος.
Αναλυτικά, ο Χαράλαμπος έχοντας ενημερωθεί για τις σεξουαλικές προτιμήσεις του γιου του και την σχέση του με τον Αντώνη, ξεσπά εναντίον του, ξυλοκοπώντας τον άγρια με την μητέρα του, Μαρία να μπαίνει μπροστά προκειμένου να προστατέψει τον γιο της. Μάταια όμως, καθώς ο Χαράλαμπος, γεμάτος οργή, συνεχίζει να χτυπά σύζυγο και γιο σε μια σκηνή που προκάλεσε ανατριχίλα σε όσους παρακολούθησαν το επεισόδιο αποθεώνοντας τις ερμηνευτικές ικανότητες της Μαρίας Καβογιάννη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στα podcast που ανεβαίνουν μετά από κάθε επεισόδιο, ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης μιλά για τη συγκεκριμένη σκηνή αποκαλύπτοντας πως και για τον ίδιο ήταν πολύ δύσκολο καθώς ήταν μια σκηνή που επιχειρούσε για πρώτη φορά στην καλλιτεχνική του πορεία.
«Το κομμάτι της ενδοοικογενειακής βίας είναι ο λόγος που πυροδοτούνται όλα τα “κακά” που προκύπτουν. Ήταν ένα πολύ δύσκολο επεισόδιο για εμένα από πολλές πλευρές. Και σεναριακά ήταν ένα δύσκολο επεισόδιο γιατί δεν είχα καταπιαστεί ποτέ τόσο έντονα με ένα τέτοιο θέμα και δε μπορούσα να το περάσω επιδερμικά. Δε μπορούσα απλά να το θίξω και να το αφήσω γιατί αυτό επηρεάζει πάρα πολύ την πλοκή.
Ήμουν πάρα πολύ τυχερός που είχα τη Μαρία Καβογιάννη, τον Γιάννη Τσορτέκη και τον Γιώργο Μπένο για όλες αυτές τις σκηνές που γυρίστηκαν και δεν είχα ξαναγυρίσει ποτέ στη ζωή μου. Είχα πάρα πολύ άγχος γι΄αυτή τη σκηνή… Προσπάθησα να μην προσβάλλω πολύ, να μη σοκάρω πολύ αλλά δε μπορούσα ένα τέτοιο θέμα να το περάσω επιδερμικά. Είναι από τις πιο ρεαλιστικές και δύσκολες σκηνές που έχω δημιουργήσει» ανέφερε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ