Με μότο «Πάρ’ το πάνω σου» η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance καλεί τους νέους από 18 έως 25 ετών να εμπνευστούν από την αξία της υπευθυνότητας, να δημιουργήσουν και να καταθέσουν τις συμμετοχές τους στον πρώτο της δημιουργικό διαγωνισμό. Σκοπός της πρωτοβουλίας είναι να αναδείξει το ταλέντο των νέων, δίνοντάς τους κίνητρο για να αποτυπώσουν την έννοια της υπευθυνότητας, με τον τρόπο που οι ίδιοι την αντιλαμβάνονται.
“Ξέρεις να προχωράς όταν θες και να σταματάς όταν πρέπει; Μπορείς να αναγνωρίσεις τα όρια και να τα σεβαστείς; Ανήκεις σε αυτούς που δεν «ρίχνουν» ευθύνες, αλλά τις αναλαμβάνουν; Αν αυτός είσαι, πάρ’ το πάνω σου!”
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από τις 17/09/2018 έως τις 21/11/2018, όσοι νέοι ενδιαφέρονται, θα μπορούν να επισκέπτονται την ιστοσελίδα www.astopanomou.com και να ανεβάζουν τις δημιουργίες τους σε όποια κατηγορία επιθυμούν: διήγημα, φωτογραφία ή video.
Με βασικό θέμα την επιρροή που ασκεί η υπευθυνότητα στις φιλικές ή γονεϊκές σχέσεις, στις δραστηριότητές τους, στην ψυχαγωγία ή τη διασκέδασή τους και στην καθημερινότητά τους γενικότερα, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να θέτουν υποψηφιότητα για να κερδίσουν πλούσια δώρα. Οι 30 πρώτες έγκυρες και μοναδικές συμμετοχές στο διαγωνισμό κερδίζουν από μία δωροεπιταγή αξίας 30€ από τα καταστήματα Public.
Η ανάδειξη των νικητών θα προκύψει μέσω ψηφοφορίας από ειδική κριτική επιτροπή που αποτελείται από καταξιωμένους δημιουργούς, καθώς και μέλη της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Κατανάλωση Οινοπνευματωδών Ποτών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Οι πρώτοι νικητές της κάθε κατηγορίας θα κερδίσουν από μία υποτροφία για τα σεμινάρια φωτογραφίας, video ή δημιουργικής γραφής του Μικρού Πολυτεχνείου και από μία δωροεπιταγή αξίας 500€ από τα καταστήματα Public. Οι δεύτεροι νικητές θα κερδίσουν ένα κινητό moto g⁶ play από την Motorola και οι τρίτοι νικητές από μία δωρεοεπιταγή αξίας 200€ από τα καταστήματα Public.
Η βράβευση των τριών πρώτων νικητών κάθε κατηγορίας θα γίνει σε ειδική τελετή που θα πραγματοποιηθεί στις 12 Δεκεμβρίου στο Public Café Συντάγματος. Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο σύνολο των επικοινωνιακών πρωτοβουλιών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών που απευθύνονται στο καταναλωτικό κοινό, στην επιτόπια κατανάλωση και τα σημεία πώλησης (supermarkets, κάβες, ξενοδοχεία, καφεστίαση κ.λπ.) και στόχο έχουν να ενημερώσουν σχετικά με την υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ και όχι μόνο.
Για συνεχή ενημέρωση σχετικά με τον διαγωνισμό μπορείτε να επισκέπτεστε και την σελίδα της Responsibility Alliance στο Facebook.
Λίγα λόγια για το Responsibility Alliance
Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών, επιδεικνύοντας υπευθυνότητα και συνέπεια ανέλαβε μια ουσιαστική πρωτοβουλία. Με τη «Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών – Responsibility Alliance», η Ένωση Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών (ΕΝ.Ε.Α.Π.) και ο Σύνδεσμος Ελλήνων Παραγωγών Αποσταγμάτων και Αλκοολούχων Ποτών (Σ.Ε.Α.Ο.Π.), κάλεσαν τις επιχειρήσεις εισαγωγής, παραγωγής και διάθεσης ποτών καθώς και τους εκπροσώπους του λιανεμπορίου και της επιτόπιας κατανάλωσης να συμμετέχουν σε μια συντονισμένη προσπάθεια για την προαγωγή και διασφάλιση της υπεύθυνης διάθεσης, πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ. Επιπλέον, την πρωτοβουλία έχουν αγκαλιάσει εξειδικευμένοι φορείς σε ζητήματα πρόληψης και δημόσιας υγείας που συμβάλλουν ενεργά στο έργο της Συμμαχίας με την επιστημονική τους γνώση και εμπειρία.
Βάσει στοιχείων η κατά κεφαλήν κατανάλωση αλκοόλ στην Ελλάδα είναι από τις χαμηλότερες στην ΕΕ. Ωστόσο, έρευνες καταγράφουν ότι πολλοί νέοι έρχονται σε επαφή με το αλκοόλ σε μικρή ηλικία λόγω και της ελλιπούς εφαρμογής του νομού της μη πώλησης αλκοόλ σε ανήλικους. Σε αυτό το πλαίσιο, ο ρόλος της Συμμαχίας για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση όλων των ηλικιακών κοινών, και τη διεξαγωγή ενός ανοιχτού κοινωνικού διαλόγου για την ενθάρρυνση υπεύθυνων προτύπων σχετικά με το αλκοόλ αποκτά ακόμα μεγαλύτερη σημασία.
Μάθετε περισσότερα για τη συμμαχία Responsibility Alliance, επισκεπτόμενοι την ηλεκτρονική διεύθυνση: http://www.responsibility-alliance.gr/
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ