Στo UTech Lab, το σύγχρονο εργαστήριο δημιουργικής απασχόλησης που είναι στοχευμένο στην σύγχρονη τεχνολογία, οι νεαροί φίλοι μας 12 -18 ετών θα συμμετέχουν και αυτό το φθινόπωρο σε μια σειρά από εντυπωσιακά εργαστήρια.
Κι αν οι λέξεις motion tracking, computational design και Arduino σας φαίνονται ήδη «προχωρημένες», τότε η συμμετοχή σας σε αυτά, πραγματικά θα απογειώσει το ενδιαφέρον σας! Θυμηθείτε ότι προσφέρονται εργαστήρια διά ζώσης αλλά και online!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Motion tracking και οπτικά εφέ
Δημιουργία φίλτρων με τρισδιάστατα μοντέλα και γραφικά
Προτεινόμενες ηλικίες : 14-18 (Γ’ Γυμνασίου – Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο με φυσική παρουσία
Αναρωτηθήκατε ποτέ πώς δημιουργούνται τα φίλτρα στα διάφορα social media ή πώς ένα τρισδιάστατο ψηφιακό μοντέλο εισάγεται σε ένα βίντεο; To motion tracking είναι μία τεχνική καταγραφής της κίνησης ενός αντικειμένου ή ανθρώπου (μοντέλου) στον τρισδιάστατο χώρο. Με την χρήση του λογισμικού Spark AR Studio, οι συμμετέχοντες κωδικοποιoύν την κίνηση του μοντέλου σε ένα βίντεο, εισάγουν γραφικά και τρισδιάστατα μοντέλα σε ζωντανές σκηνές και δημιουργούν τα δικά τους φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας για τα social media.
Computational Design: Κατασκευές μέσω προγραμματισμού
Block programming και αρχιτεκτονικός σχεδιασμός
Προτεινόμενες ηλικίες: 14-18 (Γ’ Γυμνασίου-Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο με φυσική παρουσία και online
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι σχέση μπορεί να έχουν μία κυψέλη, ένα κομμάτι κώδικα και μαθηματικές εξισώσεις με έναν θόλο; Απόλυτη! Το Computational Design αποτελεί τον πιο σύγχρονο, τεχνολογικά, τρόπο σχεδιασμού. Πρόκειται για μια μέθοδο στην οποία γίνεται χρήση προγραμματισμού για τη δημιουργία πολύπλοκων γεωμετρικών μορφών, λαμβάνοντας υπόψη διάφορες παραμέτρους όπως είναι η μηχανική αντοχή της κατασκευής, οι ιδιότητες των υλικών, ακόμη και διάφορες γεωμετρίες που συναντάμε στη φύση όπως οι κυψέλες στα μελίσσια ή οι μυρμηγκοφωλιές. Στο εργαστήριο οι συμμετέχοντες θα έρθουν σε επαφή με την έννοια του computational design και πώς αυτό μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο που κατασκευάζουμε κτίρια και αντικείμενα. Μπαίνοντας στη θέση του σύγχρονου αρχιτέκτονα μηχανικού, θα έχουν την ευκαιρία να συνδυάσουν βασικές αρχές μηχανικής, μαθηματικά και προγραμματισμό, για να δημιουργήσουν έναν γεωδαιτικό θόλο μέσω TinkerCad CodeBlocks.
Arduino
Εισαγωγικές έννοιες του Arduino και του προγραμματισμού του
Προτεινόμενες ηλικίες: 12-18 (A’ Γυμνασίου- Γ’ Λυκείου)
Εργαστήριο με φυσική παρουσία
Oι συμμετέχοντες έρχονται σε επαφή με τον μικροελεγκτή και τον τρόπο χρήσης του. Εξοικειώνονται με τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα που χρειάζεται κάποιος για μία πειραματική κατασκευή και έτσι φτιάχνουν το πρώτο τους κύκλωμα. Τέλος, προγραμματίζοντας την πλακέτα Arduino, βλέπουν πώς μπορεί να ελέγξει αυτό το κύκλωμα, το οποίο στη συνέχεια, με φαντασία και πειραματισμό, τροποποιούν.
Για τη συμμετοχή σας στα εργαστήρια είναι απαραίτητη η κράτηση θέσης στo τηλέφωνo 210 9469641, από Δευτέρα έως Παρασκευή, ώρες 9:30-16:30. Η είσοδος είναι ελεύθερη.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ