Δεν χρειάζεται να το επαναλαμβάνω τόσο συχνά, αφού προφανώς το γνωρίζεις ήδη και το έχεις εμπεδώσει. Παρ’ όλα αυτά, επειδή όλο και περισσότεροι γονείς κάνουν το λάθος να συστήνουν τα ψηφιακά μέσα και τις “έξυπνες” συσκευές στα παιδιά τους από πολύ μικρή ηλικία, οι έρευνες που μελετούν και καλύπτουν αυτό το πεδίο των επιδράσεων που σημειώνονται στα παιδιά από τα τεχνολογικά μέσα, πληθαίνουν ολοένα και περισσότερο! Πιο πρόσφατο παράδειγμα είναι η έρευνα που μόλις δημοσιεύτηκε στην περιοδική έκδοση Pediatrics και η οποία επιβεβαιώνει την ανωτερότητα των τυπωμένων βιβλίων σε σχέση με τα e-books που συνηθίζουν πλέον να διαβάζουν οι γονείς με τα παιδιά τους!
Ο λόγος που θεωρούνται πιο ωφέλιμα και πρέπει να προτιμώνται είναι το γεγονός πως οι μετρήσεις και η σύγκριση της επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης μεταξύ γονέα και παιδιού. Η ομάδα μελέτης παρατήρησε 37 ζευγάρια γονέα και παιδιού προσχολικής ηλικίας, καθώς διάβαζαν τρία διαφορετικά είδη βιβλίου: τυπωμένο βιβλίο, βασική έκδοση ενός e-book και εξελιγμένη έκδοση e-book με ήχους και κίνηση. Κατέληξαν, λοιπόν, πως κατά την ανάγνωση ενός e-book ήταν σημαντικά μειωμένη έως ανύπαρκτη η λεκτική επικοινωνία συγκριτικά με την ανάγνωση ενός “παραδοσιακού” εικονογραφημένου βιβλίου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ