Το μπάνιο τώρα μπορεί να γίνει πιο διασκεδαστικό για το μικρό σου με παιχνίδια και τραγούδια. Αυτό αποδεικνύει τώρα και η έρευνα που έκανε η Ideal Standard…
Ένας στους έξι γονείς χρησιμοποιεί το μπάνιο για να παίξει με το παιδί του. Οι Γάλλοι περιποιούνται τα παιδιά τους στο μπάνιο περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο λαό: 49 φορές το μήνα, συγκριτικά με 24 φορές το μήνα στη Βουλγαρία.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η εμφανής προτίμηση των Ελλήνων να κάνουν μπάνιο τα παιδιά τους στη μπανιέρα (72%), με τους Βρετανούς (70%), τους Ιρλανδούς (67%) και τους Ρώσους (67%) να ακολουθούν. Τα περισσότερα παιδιά στη Βουλγαρία (61%), τη Γαλλία (46%), τη Γερμανία (45%) και την Ολλανδία (45%) κάνουν μπάνιο στο ντους.
Για πιο διασκεδαστικά παιχνίδια στο νερό, τόσο για τα μικρά όσο και για τα μεγάλα παιδιά, ένα ασφαλές μπάνιο αποτελεί προϋπόθεση. Με την ειδική επίστρωση “Ideal Grip” της Ideal Standard, μειώνεται σημαντικά ο κίνδυνος ολίσθησης στις ντουζιέρες και τις μπανιέρες, επιτυγχάνοντας έτσι μεγαλύτερη ασφάλεια.
Ψυχαγωγικές δραστηριότητες στο μπάνιο!
Άλλες ψυχαγωγικές δραστηριότητες που λαμβάνουν χώρα στο μπάνιο περιλαμβάνουν τηλεφωνικές συνομιλίες, αποστολή γραπτών μηνυμάτων, διάβασμα, τραγούδι και μουσική. Το 38% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι τους αρέσει να διαβάζουν βιβλία, εφημερίδες ή περιοδικά στο μπάνιο.
Τραγούδησε στο μπάνιο
Το 27% όλων των ερωτηθέντων εκμεταλλεύονται την ακουστική του μπάνιου για να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους στο τραγούδι, ποσοστό το οποίο ανέρχεται στο 37% στη Βουλγαρία. Λιγότερο ενδιαφέρον στο τραγούδι δείχνουν οι Βρετανοί, με ποσοστό μόλις 18%. Η μουσική είναι μία εξίσου δημοφιλής δραστηριότητα στο χώρο του μπάνιου, ειδικότερα στη Γαλλία και την Ιταλία, ενώ είναι λιγότερο δημοφιλής στις Κάτω Χώρες και τη Βουλγαρία.
Τηλεφώνησε και στείλε μηνύματα στο μπάνιο
Επιπλέον δημοφιλείς δραστηριότητες στο χώρο του μπάνιου είναι οι τηλεφωνικές συνομιλίες ή η αποστολή γραπτών μηνυμάτων. Από το σύνολο των ερωτηθέντων, οι Ιταλοί, οι Ρώσοι και οι Έλληνες κάνουν τα περισσότερα τηλεφωνήματα στο μπάνιο ενώ οι Γερμανοί μιλούν για περισσότερη ώρα στο τηλέφωνο, όπως και οι Βέλγοι, με μέση διάρκεια ανά κλήση ίση με 11 λεπτά.
Οι γυναίκες ξοδεύουν πάντοτε περισσότερο χρόνο στις παραπάνω δραστηριότητες συγκριτικά με τους άνδρες, ενώ οι νέοι μεταξύ 15 και 20 ετών τις προτιμούν συχνότερα από τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ