Belly Dancing! Χόρεψε και χάσε 4 κιλά σε ένα μήνα...
Και φυσικά το Belly Dancing είναι πολλά περισσότερα από ένα τραπέζι σε κάποιο νυχτερινό κέντρο, πάνω στο οποίο χορεύει μια γυναίκα. Είναι ένας χορός που διέπεται από πολύ συγκεκριμένους κανόνες. Μια γυμναστική που θα σου χαρίσει γυμνασμένο σώμα, ευλυγισία και φυσικά το know how ενός χορού που δεν είναι καθόλου εύκολος. Αν το πάρεις "ζεστά" σε ένα μόλις μήνα θα δεις το σώμα σου να αλλάζει και τη ζυγαριά να πέφτει έως και 4 κιλά.
ΑΡΩΜΑ ΑΝΑΤΟΛΗΣ
ΗΦωτεινή Gadala γεννήθηκε στην Αίγυπτο και ήρθε στην Ελλάδα με την οικογένειά της σε ηλικία μόλις 3 ετών. Ασχολήθηκε με το χορό από πολύ μικρή και έφτιαξε ένα ολόκληρο πρόγραμμα εκμάθησης ανατολίτικου χορού. Το ασκησιολόγιό της είναι αναγνωρισμένο από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Ανατολίτικου Χορού (M.E.D.W.OR.) για επαγγελματικές και ερασιτεχνικές εξετάσεις.
Μπορώ να κάνω κι εγώ;
Ηκ. Gadala εξηγεί πως το Belly Dancing δεν έχει ηλικία: "Απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες από 3 έως 65 ετών και σε όλους τους σωματότυπους. Η ενασχόληση με την τέχνη του ανατολίτικου χορού επαναφέρει κάθε σώμα στην ισορροπία, στον έλεγχο και παρέχει ένα αποτελεσματικό αντιστάθμισμα σε κακές συνήθειες (για παράδειγμα λάθος στάση του σώματος) ενώ γυμνάζει ΜΕΜΩΝΟΜΕΝΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ μας".
Μα, δεν είμαι γυμνασμένη. Μπορώ να παρακολουθήσω μαθήματα;
Δεν είναι απαραίτητο να έχεις κάνει 10 χρόνια μπαλέτο για να ξεκινήσεις. Το Belly Dancing είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να ξεκινήσεις γυμναστική. Ειδικά αν είσαι από εκείνες που βαριούνται τα γυμναστήρια και λατρεύεις το χορό, τότε βρήκες την εξάσκηση που σου ταιριάζει. "Είναι ένας ολοκληρωμένος τρόπος εκγύμνασης σώματος και πνεύματος, χαρίζοντάς μας πολλαπλά ευεργετικά οφέλη, ξεφεύγοντας από τη στατική άσκηση του γυμναστηρίου. Ο συνδυασμός Belly Dancing με ισορροπημένη διατροφή είναι η καταλληλότερη τακτική απώλειας πραγματικού λίπους και όχι μυικού ιστού"!
Πόσο συχνά πρέπει να κάνω μαθήματα;
Τουλάχιστον 2 με 3 ώρες την εβδομάδα. Από τον πρώτο μήνα τα αποτελέσματα είναι εμφανή και στο σώμα αλλά και στην αντίληψη της τέχνης του ανατολίτικου χορού.
ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙΣ...
Η Φωτεινή Gadala σου δείχνει μερικές ασκήσεις για να ξεκινήσεις. Βρες τις αγαπημένες σου ανατολίτικες μελωδίες, ακολούθησε τις οδηγίες της και δες την μέση σου να σπάει όπως ποτέ άλλοτε!
Ελεύθερη εναλλαγή γοφών Μέρος Τρίτο
Αφήνοντας ελεύθερο τον αριστερό μου γοφό και σχηματίζοντας κλίση στην λεκάνη εκτελώ σταδιακά την μεταφορά βάρους πάνω στην φτέρνα του δεξιού μου ποδιού.
Η αλλαγή βάρους συνοδεύεται με λύγισμα στο γόνατο του αριστερού μου ποδιού. Το βάρος μου μεταφέρεται όλο στο δεξί μου πόδι και ο έλεγχος της σταδιακής μεταφορά του κατά την διάρκεια της εκτέλεσης παίζει πολύ σημαντικό ρόλο γιατί εξασφαλίζει την ομαλή εφαρμογή της τεχνικής. Αποφεύγω το τέντωμα στα γόνατα.
Προσπαθήστε να κάνετε για αρχή 30 και αργότερα σταδιακά 60 ή 90 επαναλήψεις.
ΣΤΟΧΟΣ: Η εφαρμογή της τεχνικής απομονωμένα η σε συνδυασμό με άλλη τεχνική του κορμού σε πιο γρήγορες και διαφορετικές ταχύτητες.
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: Προσέχετε να εξασφαλίζεται την σωστή βασική θέση ώστε η εφαρμογή της τεχνικής να γίνεται με ελεγχόμενο τρόπο πίσω από τα γόνατα με το βάρος ακριβώς όπου απαιτείται ώστε να απομονώνεται η κίνηση με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια για την αποφυγή οποιοδήποτε πόνου ή τραυματισμών.
Κύκλος στήθους Μέρος Πρώτο
Η τεχνική αυτή εκτελείτε πάνω στο βασικό κατακόρυφο άξονα του σώματος μας από μια συγκεκριμένη δύναμη που προκύπτει από το σήκωμα – ανέβασμα του στήθους μας και προσδιορίζεται από τους μύες που περιβάλουν τα πλευρά μας.
Έχει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση-που είναι κατακόρυφα προς τα πάνω δημιουργώντας κλίση στο στήθος .
Κύκλος στήθους Μέρος Δεύτερο
Δεξιό πέρασμα του στήθους.
Πρόκειται για μία μεταβατική θέση που παίρνει το στήθος εξακολουθώντας να βρίσκεται μέσα στον άξονα προετοιμάζοντας το κατέβασμα.
Κύκλος στήθους Μέρος Τρίτο
Η τεχνική αυτή εκτελείτε πάνω στο βασικό κατακόρυφο άξονα του σώματος μας από μια συγκεκριμένη δύναμη που προκύπτει από το αφημα – κάθισμα του στήθους μας και προσδιορίζεται από τους μύες που περιβάλουν τα πλευρά μας.
Έχει μια συγκεκριμένη κατεύθυνση-που είναι κατακόρυφα προς τα κάτω δημιουργώντας κλίση στο στήθος όπου και σχηματίζεται η γραμμή του διαφράγματος.
Κύκλος στήθους Μέρος Τέταρτο
Πρόκειται για μία μεταβατική θέση που παίρνει το στήθος εξακολουθώντας να βρίσκεται μέσα στον άξονα προετοιμάζοντας το ανέβασμα.
Είναι μια άσκηση για την χαλάρωση, ευλυγισία, τον έλεγχο και τον συντονισμό. Γυμνάζει τους όλους του κοιλιακούς μύες όπως επίσης και τους κάτω άνω μύες των πλευρών, του στήθους, της μέσης και της πλάτης. Προσφέρει διάταση, δύναμη, ευκινησία, καρδιαγγειακή αντοχή και εντατικό κάψιμο λίπους. Εκτελεσμένη απομονωμένα η σε συνδυασμό με άλλη τεχνική του κορμού , αργά ή γρήγορα είναι μια από τις πιο σημαντικές και χαρακτηριστικές κινήσεις του ανατολίτικου χορού
Κατέβασμα γοφού Μέρος Πρώτο
Κάθομαι σε κλειστή διαγώνια θέση, με το αριστερό πέλμα να στηρίζεται στα μετατάρσια και διατηρώ το βάρος μου στο κέντρο. Προσέχω τα γόνατά μου να είναι στην ίδια ευθεία.
Κατέβασμα γοφού Μέρος Δεύτερο
Κατεβάζω προσεχτικά τον αριστερό μου γοφό με κατεύθυνση κατακόρυφα προς τα κάτω λυγίζοντας μαζί το αριστερό γόνατο και διατηρώντας το βάρος μου στο κέντρο και τον θώρακά μου σταθερό. Κρατάω χαλαρούς τους κοιλιακούς μου μύες καθόλη την διάρκεια της άσκησης. Προσπαθώ να μην σπρώχνω το πόδι μου ούτε να τεντώνω το γόνατό μου.
Προσπαθήστε να κάνετε για αρχή 20 και αργότερα σταδιακά 40 ή 60 επαναλήψεις σε κάθε γοφό.
ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΣΟΧΗΣ: Προσέχετε να εξασφαλίζεται την σωστή βασική θέση ώστε η εφαρμογή της τεχνικής να γίνεται με ελεγχόμενο τρόπο πίσω από τα γόνατα με το βάρος ακριβώς όπου απαιτείται ώστε να απομονώνεται η κίνηση με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια για την αποφυγή οποιοδήποτε πόνου ή τραυματισμών.
ΣΤΟΧΟΣ: Η εφαρμογή της τεχνικής απομονωμένα η σε συνδυασμό με άλλη τεχνική του κορμού σε πιο γρήγορες και διαφορετικές ταχύτητες.
Ελεύθερη εναλλαγή γοφών Μέρος Πρώτο
Κάθομαι σε βασική θέση, διατηρώ το βάρος μου στο κέντρο πάνω στις φτέρνες μου. Προσέχω τα γόνατά μου να είναι λυγισμένα και στην ιδία ευθεία
Ελεύθερη εναλλαγή γοφών Μέρος Δεύτερο
Αφήνοντας ελεύθερο τον δεξιό μου γοφό και σχηματίζοντας κλίση στην λεκάνη εκτελώ σταδιακά την μεταφορά βάρους πάνω στην φτέρνα του αριστερού μου ποδιού.
Η αλλαγή βάρους συνοδεύεται με λύγισμα στο γόνατο του δεξιού μου ποδιού και ο θώρακας διατηρείται σταθερός.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Top Stories 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ