Τίποτε δεν στολίζει ένα πρόσωπο σαν ένα ζευγάρι γυαλιά CHANEL. Τα γυαλιά του οίκου για το καλοκαίρι του 2022 εμφανίζονται μέσα από την νέα καμπάνια, μια εκθαμβωτική επιβεβαίωση αυτής της εμβληματικής και διαχρονικής ταυτότητας. Φωτογράφησε ο Καρίμ Σαντλί, και τα ασπρόμαυρα πορτρέτα των μοντέλων Rianne Van Rompaey, Blesnya Minher και Pan Haowen, ακτινοβολούν μια γνήσια αγνότητα: ένα σκηνικό, τα χαρακτηριστικά ενός προσώπου, τις γραμμές ενός κάδρου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Έξι γραφικές εικόνες που παίζουν με αντιθέσεις για να τονίστει κάθε σχέδιο: γυαλιά ηλίου ή οπτικά, κλασικά ή ρετρό, τετράγωνο, ορθογώνιο ή aviator, ένα σχέδιο που ταιριάζει σε κάθε πρόσωπο.
Ενώ ο λαμπερός κλασικισμός υπάρχει στο επίκεντρο υπάρχουν νέα σχέδια τετράγωνα ή ορθογώνια που περιβάλλονται από φαρδεις κροτάφους στολισμένοι με δέρμα υπογεγραμμένο με υπερμεγέθη διπλό C για έντονο θηλυκότητα – ενώ τα aviator με το vintage πλεονέκτημά τους προσφέρουν ένα ταξίδι στο χρόνο. Η Blesnya Minher είναι λαμπερή με αρρενωπό-θηλυκό πνεύμα, ενώ η Rianne Van Rompaey φοράει ένα λεπτό μεταλλικό σκελετό – ένα νεύμα στη δεκαετία του 1960 – και κροτάφους ντυμένους με δέρμα.
Η εκστρατεία μεγεθύνει επίσης την εμβληματική μεταλλική αλυσίδα συνυφασμένη με δέρμα, εδώ στολισμένη με «γούρια» που φέρουν τα σύμβολα του Σώματος.
Η Pan Haowen φωτογραφίζεται με σκελετό οπτικής πεταλούδας περικυκλωμένο με μέταλλο. Η αλυσίδα δίνει την ψευδαίσθηση ενός κολιέ sautoir που αποτελείται από καμέλια, μαργαριτάρι, μικρή καρδιά, διπλό C και γράμματα CHANEL.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ