Ο Kendrick Lamar, ένας από τους πιο επιδραστικούς καλλιτέχνες της εποχής μας, εγκαινιάζει μια νέα συνεργασία με τον οίκο Chanel, επιβεβαιώνοντας τη θέση του όχι μόνο ως μουσικό φαινόμενο, αλλά και ως fashion insider.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μετά από επιτυχημένες συνεργασίες με τη Louis Vuitton, τη Nike και την Converse, ο βραβευμένος με Grammy και Πούλιτζερ ράπερ πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025 Eyewear της Chanel, η οποία μόλις αποκαλύφθηκε. Στο πλευρό του βρίσκονται οι Lupita Nyong’o, Margaret Qualley και Nana Komatsu, ενώ πίσω από τον φακό βρίσκεται ο καταξιωμένος φωτογράφος Karim Sadli.
Η σχέση του Kendrick με τη Chanel έχει τις ρίζες της ήδη από το 2023, όταν ο καλλιτέχνης εμφανίστηκε στο Met Gala τιμώντας τον εμβληματικό Karl Lagerfeld, φορώντας ένα custom Chanel bomber jacket. Ήταν το πρώτο σημάδι μιας δημιουργικής σύμπραξης που δεν έμεινε μόνο στη μόδα, αλλά εξελίχθηκε και σε καλλιτεχνική συνεργασία.
Μόλις λίγους μήνες αργότερα, ο Lamar και ο στενός του συνεργάτης Dave Free, μέσα από την πλατφόρμα pgLang, δημιούργησαν το βίντεο “The Button” για τη Chanel – ένα ταινιάκι 3,5 λεπτών που περιείχε αποκλειστική μουσική του Kendrick και ανέδειξε την ατμόσφαιρα και τη διαχρονική μαγεία του οίκου με έναν σύγχρονο και αφηγηματικό τρόπο.
REUTERS/Mike Segar/File Photo
REUTERS/Mike Segar/File Photo
Με 22 Grammy Awards, ένα Pulitzer Prize και αμέτρητες sold-out εμφανίσεις, όπως το εκρηκτικό performance στο Super Bowl φέτος τον Φεβρουάριο, ο Kendrick Lamar δεν είναι απλώς ένας ράπερ – είναι ένας δημιουργός που επαναπροσδιορίζει τη σχέση τέχνης, πολιτισμού και μόδας.
Η συνεργασία του με την Chanel δεν είναι απλώς ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, αλλά μια ισχυρή δήλωση: η μόδα και η μουσική μπορούν να ενωθούν με τρόπο ουσιαστικό, με σεβασμό στην κληρονομιά αλλά και όραμα για το μέλλον.
Κεντρική φωτογραφία – Profimedia
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ