Site icon TLIFE

Chanel: Η νέα καμπάνια είναι η επιτομή της σύγχρονης πολυτέλειας

Η νέα καμπάνια του οίκου Chanel για την  συλλογή Ready-to-Wear Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022/23  που δημιουργήθηκε από Virginie Viard  από την φωτογραφήθηκε από το δίδυμο  Inez & Vinoodh ενώ πρωταγωνίστρια είναι το αγαπημένο μοντέλο του οίκου Rianne Van Rompaey.

 

Το διάσημο φωτογραφικό δίδυμο Inez & Vinoodh δήλωσαν για το concept της καμπάνιας: «Ξεκινήσαμε να φέρουμε την ύπαιθρο, τo  Σκωτσέζικη τοπίο γύρω από τον ποταμό Τουίντ, στη ζωή της πόλης με γνώμονα την αντίθεση ανάμεσα στα ταξίδια της Gabrielle Chanel στην περιοχή River Tweed. Η Gabrielle Chanel  έβρισκε πάντα  έμπνευση για τα τουίντ της στη φύση, ενώ έζησε τη ζωή της στο Παρίσι ντύνοντας γυναίκες με τεράστια ελευθερία κινήσεων και ευκολία».

Αυτή η δυαδικότητα μεταφράζεται σε δύο διαφορετικά μέρη. Το ένα λοιπόν φωτογραφήθηκε  σε εξωτερικό χώρο, έγχρωμο, όπου η φύση, η ομίχλη και το μυστήριο κυριαρχούν.

 

Το άλλο αποτελείται από ασπρόμαυρα πορτρέτα γυρισμένα στο στούντιο, με πιο γραφικές φόρμες και σιλουέτες που αιωρούνται σε ισορροπία.

 «Οι λήψεις στον κήπο φέρνουν την ύπαιθρο στην πόλη με έμφαση σε μια μαγική γυναικεία ατμόσφαιρα ενώ τα πορτρέτα του στούντιο μας  βγάζουν από τον πραγματικό κόσμο και τονίζουν τις λεπτές εκφράσεις της γοητείας της CHANEL.

Η Rianne Van Rompaey ερμηνεύει τις διαφορετικές πτυχές του tweed style, φοράει  το τέλειο μείγμα φθινοπωρινών χρωμάτων σε συνδυασμό  με το δυναμικό φούξια, φορέματα, στιλάτ κοστούμι, πανωφόρι αλλά και πλεκτά όλα με την ίδια κομψότητα.

“Η Rianne είναι μια αιώνια έμπνευση για εμάς. Είναι σε θέση να προβάλει και να ενσαρκώσει οποιονδήποτε χαρακτήρα με χάρη και νοημοσύνη.  Έχουμε μια ισχυρή σύνδεση μέσω της ολλανδικής καταγωγής και των αναφορών μας από μεγαλώνοντας στην Ολλανδία» συμπληρώνει το φωτογραφικό δίδυμο για την μούσα τους.

Η συλλογή CHANEL Φθινόπωρο-Χειμώνας 2022/23 Ready-to-Wear θα είναι διαθέσιμη σε μπουτίκ από 13 Σεπτεμβρίου 2022.

#CHANELFallWinter

 

© 2024 tlife.gr