O οίκος Gucci είναι ένα mega brand που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κορυφή της λίστας με τα πιο επιδραστικά brands στο κόσμο της Μόδας, ενώ δεν σταματά ποτέ να εξελίσεται και να πειραματίζεται. ‘Ετσι εδώ και καιρό έχει αναπτύξει στρατηγικές marketing που αφορούν την παρουσία του στο metaverse και την πώληση NFTs στοχεύοντας στη Gen Z !
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Πολύ πρόσφατα ο Gucci έφτιαξε τον δικό του χώρο στη metaverse πλατφόρμα The Sandbox δημιουργώντας το πειραματικό concept store Gucci Vault Land, στο οποίο οι χρήστες μπορούν να περιηγηθούν, να παίξουν και να κερδίσουν NFTs και ψηφιακές μάρκες. Τώρα λοιπόν ο οίκος θέλει να τιμήσει αυτό το ξεχωριστό σύμπαν των gamers και η νέα του συλλογή έχει τον τίτλο “Gucci Good Game”.
Στην ολοκαίνουργια αυτή συλλογή υπάρχει μία ιδιαίτερη σχέση: αυτή ανάμεσα στο signature λογότυπο GG που όλοι ξέρουμε για την Gucci και τη συντομογραφία GG που χρησιμοποιείται στη γλώσσα των gamers.
Το “Good Game” (GG) είναι ένας όρος που χρησιμοποιούν ως χαιρετισμό μεταξύ τους οι συμμετέχοντες σε online παιχνίδια τα οποία προϋποθέτουν τη συμμετοχή πολλών παικτών.
Έτσι με αυτή την νέα limited συλλογή ο οίκος Gucci τιμά τη σχέση του με το gaming. Στην collection θα δούμε κυρίως bowling shirts και hoodies σε έντονες αποχρώσεις και με το GG μονόγραμμα να κυριαρχεί!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ