Η καμπάνια της νέας συλλογής της Sisley, Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, η οποία γυρίστηκε στο Λονδίνο από τον Pierre-Ange Carlotti, παρουσιάζει τα νεαρά μοντέλα Alex Consani και João Knorr στο ρόλο δύο αγνώστων που συναντιούνται τυχαία και αισθάνονται άμεση σύνδεση.Δύο ζωές, δύο πορείες, δύο ματιές που συναντιούνται τυχαία και δημιουργούν μια άμεση σύνδεση. Η Sisley παρουσιάζει το «Hello Stranger», την καμπάνια της νέας συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 που γιορτάζει την απόλυτη οικειότητα που μπορεί να δημιουργηθεί μεταξύ δύο αγνώστων.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το σκηνικό είναι το Λονδίνο, η κατ’ εξοχήν κοσμοπολίτικη μητρόπολη όπου τα πάντα μπορούν να συμβούν μέσα σε μόλις 24 ώρες, ακόμη και να ερωτευτείς κάποιον που δεν έχεις ξαναδεί ενώ γυρνάς από τη δουλειά. Από το Bankside σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της πόλης, η Sisley επιστρέφει στο αστικό σκηνικό για να αφηγηθεί μια ιστορία αποπλάνησης, ηδονής και μοιραίας έλξης.
Εκείνη είναι η Alex Consani, μοντέλο από την Αμερική και influencer.Εκείνος είναι ο João Knorr, γεννημένος στη Βραζιλία, γερμανο- ολλανδικής καταγωγής. Η μαγνητική γοητεία αυτών των δύο αντιπροσωπευτικών προσώπων της Gen-Z αποτυπώνεται από το άμεσο, προκλητικό στυλ του Pierre-Ange Carlotti, ενός παριζιάνου φωτογράφου που φωτογράφισε τις τελευταίες συλλογές της Sisley.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η νέα συλλογή της Sisley Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2024 περιλαμβάνει κομψές, αισθησιακές εμφανίσεις. Οι μίντι φούστες συνδυάζονται με πουκάμισα, δερμάτινα παλτό και παντελόνια που βρίσκονται στο επίκεντρο της συλλογής.
Για εκείνον, η έμφαση δίνεται στα denim και τα εφαρμοστά παντελόνια, τα κοστούμια και τα ζιβάγκο πουλόβερ. Το μαύρο κυριαρχεί σε όλα τα ρούχα, όπως ορίζει το DNA της μάρκας, όμως το γκρι και άλλοι δροσεροί χρωματικοί τόνοι συνδυάζονται με τις αποχρώσεις της πόλης.
Η καμπάνια «Hello Stranger» συνεχίζει την εξερεύνηση της απόλαυσης σε όλες τις μορφές της, μια εξερεύνηση που ξεκινά από την κληρονομιά της Sisley, την ανανεώνει και την υπερβαίνει. Εκτός από την προβολή στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η εκστρατεία θα υποστηριχθεί από μια σειρά εκδηλώσεων στα καταστήματα αλλα και offline σε όλα την Ιταλία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ