Site icon TLIFE

LYNNE X GNTM: Το brand που δημιουργεί τις τάσεις ντύνει τα κορίτσια του διαγωνισμού!

O πέμπτος κύκλος του Greece’s Next Top Model, του μεγαλύτερου διαγωνισμού μόδας που προβάλλεται από το Star Channel και κάθε χρόνο ανατρέπει τα τηλεοπτικά δεδομένα, έφερε πίσω στις οθόνες μας τη λάμψη και την ομορφιά, φέτος πιο εντυπωσιακά από ποτέ.

Δυναμισμός, διαφορετικότητα, εμφάνιση έξω από καλούπια και αυτοπεποίθηση μακριά από στερεότυπα, οι αξίες του διαγωνισμού δεν θα μπορούσαν να βρουν καλύτερο fashion partner από τη LYNNE. Την ελληνική εταιρεία που δημιουργεί τις τάσεις και λανσάρει κάθε σεζόν μοναδικές συλλογές με βασικό στόχο την ανάδειξη της ξεχωριστής προσωπικότητας κάθε Lynne γυναίκας!


To brand, απόλυτα συνδεδεμένο με την αυθεντική θηλυκότητα και τον σύγχρονο δυναμισμό, φέρνει μία γερή δόση μαγείας στην καθημερινότητα των κοριτσιών που συμμετέχουν στο διαγωνισμό. Ο pop up χώρος της LYNNE, όπου βρίσκονται στημένα τα ρούχα της συλλογής Φθινόπωρο/Χειμώνας 2022, είναι η αγαπημένη στάση των διαγωνιζόμενων, πριν εμφανιστούν για αξιολόγηση μπροστά στους κριτές. Office looks, δομημένα πρωϊνά φορέματα cocktail, αλλά και βραδινά σχέδια που αγκαλιάζουν το σώμα. Έντονα μοτίβα, ζωηρά εμπριμέ, διαχρονικά animal prints και bold μονοχρωμίες σε eco leather, σατέν και πλεκτά, ντύνουν τα κορίτσια του GNTM με στιλ, άποψη και υψηλή fashion αισθητική. Η πολυτελής ενσάρκωση των καλύτερων τάσεων της σεζόν, ο easy χαρακτήρας που διέπει τη φετινή συλλογή και η ανενδοίαστη θηλυκότητα που αντιπροσωπεύει η διαρκώς εξελισσόμενη ελληνική εταιρεία, είναι η ιδανική πλατφόρμα fashion έκφρασης για το GNTM, τον διαγωνισμό που θεωρείται πλέον συνώνυμος της μόδας και talk of the town σε καθημερινή βάση.

 

Η LYNNE δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας ένδυσης από το 1994, κατέχοντας σήμερα ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 61 monobrand καταστήματα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό και με ένα εκτεταμένο δίκτυο συνεργατών, που προσεγγίζουν τους 150. Η διαρκής ανέλιξη της LYNNE σε θέση πρωταγωνιστή στο εγχώριο και όχι μόνο fashion system, εστιάζει σε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και μία γερή, ενστικτώδη σύνδεση με τον αυθεντικό παλμό της μόδας. Από το 2013, ένα σύγχρονο ηλεκτρονικό κατάστημα ήρθε να ολοκληρώσει την 360ᵒ παρουσία του brand, που εξελίχθηκε σε μία ιδιαίτερη εμπειρία shopping μετά από έναν δραστικό επανασχεδιασμό, το 2016, ώστε σήμερα να υπάρχουν 4 ηλεκτρονικά καταστήματα σε Ελλάδα και εξωτερικό.

 Η παρουσία της LYNNE στον φετινό, πέμπτο κύκλο του διαγωνισμού μόδας GNTM, αποδεικνύει την επιδραστικότητα του brand κι επισφραγίζει το ρόλο του ως απόλυτο style statement.

 

 

 

© 2024 tlife.gr