Site icon TLIFE

O οίκος Louis Vuitton λανσάρει μία limited συλλογή και στηρίζει το έργο της Unicef

Ο οίκος Louis Vuitton θα υποστηρίξει την Unicef ​​για έκτη χρονιά μέσω των πωλήσεων του βραχιολιού Lockit και του νέου teddy που θα κυκλοφορήσει σε limited edition. Η Louis Vuitton παρουσίασε τα βραχιόλια Silver Lockit του 2021 ως μέρος της συνεχιζόμενης συνεργασίας της με την Unicef ​​για τη συγκέντρωση χρημάτων για τα πιο ευάλωτα παιδιά του κόσμου.

Τα νέα βραχιόλια Louis Vuitton για την  Unicef ​​Silver Lockit, είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο ασήμι και οργανικό βαμβάκι, έρχονται σε μαύρο χρώμα  καθώς και σε τρεις αποχρώσεις της άνοιξης: μπλε παστέλ, ροζ και πράσινο. Κάθε βραχιόλι διαθέτει το εμβληματικό λουκέτο της μάρκας, εμπνευσμένο από την κλειδαριά που δημιουργήθηκε από τον Georges Vuitton το 1890 και επιλέχθηκε ως σύμβολο της συνεργασίας του Louis Vuitton με την Unicef ​. Την όλη αυτή ενέργεια  συνοδεύει η κυκλοφορία μιας ειδικής έκδοσης του φημισμένου teddy της μάρκας, όπου εμφανίζεται για πρώτη φορά σε βιολογικά βαμβακερά υφάσματα. Το αρκουδάκι Louis Vuitton για την Unicef ​​είναι διακοσμημένο με την υπογραφή LV του οίκου και τα μονογράμματα  του σε παστέλ αποχρώσεις.

Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στην Unisef για την παροχή πρόσβασης σε νερό, αποχέτευση, διατροφή, εκπαίδευση, υγεία και υπηρεσίες προστασίας σε ευάλωτα παιδιά που ζουν σε αντίξοες συνθήκες αλλά  περιλαμβάνει επίσης υποστήριξη των βασικών προσπαθειών αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών του Covid-19  από την Unicef.

Ο γαλλικός οίκος μόδας συνεργάζεται με την Unicef ​​από το 2016 για να υποστηρίξει τα πιο ευάλωτα παιδιά σε όλο τον κόσμο. Από την έναρξη του consept: Silver Lockit πριν από πέντε χρόνια, η συνεργασία, που ονομάζεται #makeapromise campaign, έχει συγκεντρώσει σχεδόν 13 εκατομμύρια δολάρια για να βοηθήσει το έργο της φιλανθρωπίας.

 

© 2024 tlife.gr