Site icon TLIFE

Rihanna: Με Mom on the Go στιλ στην νέα Louis Vuitton καμπάνια

Στην πρώτη του καμπάνια για τον οίκο Louis Vuitton, ο Pharrell Williams εκφράζει το το όραμά του για την νέα αυτή, huge συνεργασία, με την νέα Speedy bag! Πρόκειται για  μια μία νέα εκδοχή της εμβληματικής Speedy bag, σε νέα σχέδια και χρώματα και για την καμπάνια ο Pharrell επιλέγει την Rihanna.

Rihanna for Men's Spring-Summer 2024 | LOUIS VUITTON

 

H έγκυος Rihanna, φωτογραφημένη από τον Keizō Kitajima και Martine Syms φοράει total look του οίκου και κρατάει τα νέα σχέδια της Speedy bag, έχοντας το απόλυτο ένα Mom on the Go στιλ που εντυπωσιάζει.

Instagram @louisvuitton

 H νέα Speedey bag ενώνει τέλεια την πολυτέλεια με την καθημερινότητα κάτι που είναι βασικό στο όραμα του Pharrell για τις συλλογές της Louis Vuitton. Αποφάσισε να ανανεώσει την Speedy bag μιας και ήταν η πρώτη Louis Vuitton τσάντα που είχε δίνοντας της μία νέα μορφή, ένα καθημερινό σύμβολο που σχεδιάστηκ για κάθε βήμα της ζωής.

Η Speedy bag δημιουργήθηκε από τον Gaston-Louis Vuitton το 1930, από το πάθος της εποχής για την ταχύτητα. και τα αυτοκίνητα. Το 1959, επανακυκλοφόρησε με καμβά Monogram και τράβηξε την προσοχή της Audrey Hepburn, η οποία, το 1965, ζήτησε την μια μικρότερη έκδοση του Speedy για να ταιριάζει στο μικροσκοπικό της σώμα.

Reuters

Φαίνεται πάντως να είναι ήδη η αγαπημένη του Pharrell Williams αφού την κρατά συνεχώς!

 

© 2024 tlife.gr