Site icon TLIFE

Αυτή είναι η νέα μας εμμονή: Ο οίκος Gucci λανσάρει τα πρώτα memes

Αν γυρίσουμε πίσω στο 2016, θα θυμηθούμε ότι τα emojis ήταν η αγαπημένη “ψηφιακή” τάση στο χώρο της μόδας. Πρώτα ο οίκος Chanel ενσωμάτωσε τα σύμβολα αυτά στην κολεξιόν του Φθινοπώρου για το 2016, έπειτα ο οίκος Versace κυκλοφόρησε stiker packs με τα χαμογελαστά εικονίδια “παραμορφωμένα” από το στιλ της μέδουσας και τέλος ο οίκος Acne Studios δημιούργησε δύο ολόκληρες συλλογές με πλεκτά που στολιζόντουσαν από αυτές τις “φατσούλες”. Ως γνωστόν όμως η μόδα εξελίσσεται και βρήκε κάτι νέο, κάτι πιο fun για να μας εντυπωσιάσει. Αναφέρομαι φυσικά στα γνωστά memes.

“Οδηγός” της τάσης αυτής είναι ο οίκος Gucci, ο οποίος λανσάρει μια νέα σειρά δημιουργημένη από καλλιτέχνες και meme-makers η οποία ονομάζεται #TFWGucci. Τα memes απεικονίζονται σε φωτογραφίες ή κάτι σαν πίνακες ζωγραφικής που συνοδεύονται από “αναιδής” ή funny λεζάντες.

Μετακινήσου προς τα κάτω και δες…

© 2024 tlife.gr