Όλος ο κόσμος της ομορφιάς και τη μόδας μιλάει πλέον για το diversity (διαφορετικότητα) και το individuality (προσωπικότητα). Αυτός είναι και ο λόγος που πολλές φορές βλέπεις στις καμπάνιες και στα catwalks plus size models, transgenders και γενικά επαγγελματίες στο χώρο του modelling που τείνουν να έχουν κάτι διαφορετικό από όλες τις υπόλοιπες αιθέριες υπάρξεις!
Αυτό το σενάριο βέβαια, δεν ισχύει για τα shows της Victoria’s Secret που από την αρχή της καριέρας του το brand επιλέγει τα top από τα top models με τις πιο τέλειες αναλογίες, τα πιο όμορφα μαλλιά και την πιο λαμπερή επιδερμίδα. Να σημειωθεί μάλιστα, ότι πέρσι η Ashley Graham πέρασε από casting για να πάρει το χρυσό εισιτήριο που θα της έδινε μια θέση στο show, δυστυχώς όμως απορρίφθηκε! Η ίδια έδωσε την απάντησή της μέσω instagram όταν “μετέτρεψε” τον εαυτό της σε VS Angel, κατά πάσα πιθανότητα με κάποιο photoshop program.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
https://instagram.com/p/Bbs2pGIH3t_/
Γιατί όμως το brand αρνείται να συμπεριλάβει το diversity στην ομάδα των μοντέλων του; Γιατί ενώ όλοι οι υπόλοιποι οίκοι υποστηρίζουν τα πιο juicy μοντέλα, η VS αρνείται να τα συμπεριλάβει στην ομάδα της;
Ο διευτυντής marketing της Victoria;s Secret, Ed Razek, αποκάλυψε πως έχουν σκεφτεί το ενδεχόμενο να συνεργαστούν με πιο “ζουμερά” μοντέλα, αλλά θεωρούν ότι το κοινό δεν ενδιαφέρεται για κάτι τέτοιο. Επισήμανε μάλιστα ότι στην ίδια εταιρία ανήκει ένα brand που λανσάρει plus size εσώρουχα, αλλά δεν χρειάζεται τέτοιου είδους μοντέλα να ενταχθούν στη VS.
Για την ακρίβεια είπε: “Εάν ρωτάτε αν σκεφτόμαστε να συνεργαστούμε με transgender ή ένα juicy μοντέλο για τις ανάγκες του show, η απάντηση είναι πως ναι το έχουμε σκεφτεί. Εξάλλου εμείς ήμασταν από τους πρώτους που υποστηρίξαμε τις ζουμερές γυναίκες, όταν δημιουργήσαμε το brand με τα plus size εσώρουχα, Lane Bryant. Το brand Lane Bryant απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, όπως και η Victoria’s Secret. Δεν γίνεται όλα τα brands να απευθύνονται σε όλο τον κόσμο”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ