Όταν o οίκος Tiffany & Co αποφάσισε η Beyoncé και τον Jay-Z να πρωταγωνιστούν στην νεα τους καμπάνια τότε έπεσαν στο τραπέζι και τα μεγάλα «όπλα». Για την Tiffany & Co, αυτό σήμαινε η Beyoncé σε κάθε λήψη της καμπάνιας να φοράει πολύτιμα κοσμήματα αμύθητης αξίας που μόνο τρία άλλα άτομα (ένα από αυτά ήταν η Audrey Hepburn) είχαν την τιμή να φορέσουν στην ιστορία του οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το ανεκτίμητο διαμάντι Fancy Yellow σε μια μακριά αλυσίδα, διακοσμημένο με πάνω από 100 καράτια διαμάντια, φορεμένο από την Beyoncé, καθώς πόζαρε για τη νέα καμπάνια είναι ένα από τα κομμάτια που τραβάνε αμε΄σως την προσοχή!
Η καρφίτσα A Bird on a Rock του Jean Schlumberger, ενός από τους πιο γνωστούς κοσμηματοπώλες του 20ού αιώνα που ήταν κάποτε αντιπρόεδρος της Tiffany & Co, μεταμορφώθηκε σε ένα μοναδικό ζευγάρι μανικετόκουμπα για τον ράπερ Jay Z που ποζάρει μαζί με την σύζυγο του. Φορά επίσης μια εντυπωσιακή καρφίτσα Apollo σε πλατίνα, κίτρινο χρυσό και διαμάντια, καθώς και μια σειρά από άλλα κομμάτια της Tiffany, συμπεριλαμβανομένου ενός από τα νέα τους δαχτυλίδια αρραβώνων για άνδρες.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Η Beyoncé και ο JAY-Z είναι η επιτομή της σύγχρονης ιστορίας αγάπης και ως μάρκα που υποστήριζε πάντα την αγάπη, τη δύναμη και την έκφραση του εαυτού μας, δεν μπορούσαμε να σκεφτούμε ένα πιο εμβληματικό ζευγάρι που αντιπροσωπεύει καλύτερα τις αξίες της Tiffany. Είναι τιμή μας να τους έχουμε ως μέλη της οικογένειας Τiffany » ήταν η σχετική δήλωση της εταιρείας για το ζευγάρι που θα είναι τα πρόσωπα της ολοκαίνουργια αυτής καμπανιάς.
Η καμπάνια εγκαινιάζει μια νέα εποχή στο Tiffany’s και σχεδιάστηκε σε στενή συνεργασία με την Beyoncé και τον Jay-Z επίσης. Μέσα από την συνεργασία, η Tiffany θα δωρίσει επίσης 2 εκατομμύρια δολάρια σε ιστορικά μαύρα κολέγια και πανεπιστήμια.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ