Ως πρώτο παγκόσμιo vegetarian luxury brand (η γυναικεία συλλογή χρησιμοποιεί πλέον 53% βιώσιμα υλικά), η Stella McCartney είναι ένα πρωτοπόρος σε ότι αφορά green-approved fashion. Η τελευταία κίνηση του brand έγινε στην φωτογράφιση για την campaign AW17, όπου η Stella McCartney αποφάσισε να “στήσει” τα μοντέλα Birgit Kos, Iana Godnia και Huan Zhou σε μία… χωματερή στην Ανατολική Σκωτία.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Φωτογραφημένες από τον Harley Weir σε συνεργασία με τον καλλιτέχνη Urs Fischer, οι εικόνες δείχνουν τα μοντέλα που στέκονται και βρίσκονται πάνω σε σωρούς χώρων υγειονομικής ταφής. Κάνοντας μια σαφή δήλωση για τα απόβλητα και την κατανάλωση, οι απογοητευτικές εικόνες υπογραμμίζουν την ξεκάθαρη κουλτούρα της σύγχρονης κοινωνίας και το πρόβλημα με τη fast forward μόδα.
”Η ιδέα που είχαμε με αυτή την εκστρατεία είναι να απεικονίσουμε ποιοι θέλουμε να είμαστε και πώς προωθούμε τους εαυτούς μας. Τη στάση και τη συλλογική μας πορεία”, εξηγεί η McCartney.
Mόδα και αφύπνιση από μία σχεδιάστρια που έχει αποδείξει στο πέρασμα των χρόνων πόσο νοιάζεται για τον χώρο της και την ποιότητα.
Το αποτέλεσμα πάντως είναι εντυπωσιακό!
Κράτα το
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ