Site icon TLIFE

Διεθνείς αγοραστές και δημοσιογράφοι στην 19η Εβδομάδα Μόδας της AXDW

Η Διεθνής Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας, Athens Xclusive Designers Week, πιστή στο όραμα της για την εξωστρέφεια της ελληνικής μόδας και των δημιουργών της, κατάφερε να εξασφαλίσει την παρουσία πολύ σημαντικών διεθνών αγοραστών και δημοσιογράφων για τη 19η Διοργάνωση της από τις 8 έως τις 11 Απριλίου.

Οι διεθνείς προσκεκλημένοι της AXDW παρακολούθησαν τις παρουσιάσεις των συλλογών όλων των σχεδιαστών, καθώς και επισκέφθηκαν το ειδικό section για δημιουργούς αξεσουάρ μόδας, Xclusive Elements, με σκοπό να διερευνήσουν την πιθανότητα εμπορικών συνεργασιών.

Στο πλαίσιο της επίσκεψης τους, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) σε συνεργασία με την Athens Xclusive Designers Week παρέθεσε γεύμα στο Μουσείο της Ακρόπολης, όπου η Αν. Υπουργός Τουρισμού, κυρία Έλενα Κουντουρά, οι διεθνείς προσκεκλημένοι καθώς και η Πρόεδρος της Ελληνικής Εβδομάδας Μόδας, κυρία Τόνια Φουσέκη, είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν για τις εντυπώσεις τους αναφορικά με την Διοργάνωση, τις επιδείξεις που παρακολούθησαν, την ελληνική δημιουργικότητα και τον κλάδο της ένδυσης στην χώρα μας.

Οι διεθνείς φιλοξενούμενοι δημοσιογράφοι και αγοραστές αντάλλαξαν απόψεις με την Αν. Υπουργό και με την Πρόεδρο της AXDW σχετικά με την ανάπτυξη και την περαιτέρω εξωστρέφεια της ελληνικής μόδας, μετέφεραν την εμπειρία τους από αντίστοιχες εβδομάδες μόδας στο εξωτερικό και συζήτησαν για τις κρατικές υποδομές ενίσχυσης και υποστήριξης του κλάδου, ενώ οι δημοσιογράφοι δεν έχασαν την ευκαιρία να ρωτήσουν την κυρία Κουντουρά για την εμπειρία της στις διεθνείς πασαρέλες και την επιτυχημένη της πορεία στο χώρο της παγκόσμιας αγοράς της μόδας. Έμειναν ενθουσιασμένοι από την εξαιρετική φιλοξενία, τονίζοντας επιπλέον την ικανοποίηση τους από το επίπεδο των Ελλήνων σχεδιαστών και της Διοργάνωσης.

Η Αν. Υπουργός αναφέρθηκε στη δυναμική της μόδας, η οποία μπορεί να λειτουργήσει σαν μοχλός ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας και να λειτουργήσει συμπληρωματικά στην ενίσχυση και αύξηση του τουρισμού στην χώρα μας. Οι διεθνείς προσκεκλημένοι της Διοργάνωσης πριν το γεύμα είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν από κοντά τη μεγαλειώδη ομορφιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης και του Παρθενώνα, σε μία ξενάγηση που διοργανώθηκε από τον ΕΟΤ, καθώς επίσης και το Μουσείο της Ακρόπολης.
Μεταξύ άλλων, η AXDW φιλοξένησε τους εκπροσώπους γνωστών e-shops, showrooms, καταστημάτων λιανικής, πολυκαταστημάτων, concept stores από το Λονδίνο, την Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, τη Ουάσιγκτον, το Μαϊάμι, το Ντίσελντορφ κ.ά.

Επιπλέον, στη 19η AXDW, παρευρέθηκαν και εκπρόσωποι πολύ σημαντικών διεθνών μέσων μαζικής ενημέρωσης από το Μιλάνο, το Βερολίνο, το Άμστερνταμ, το Λονδίνο, τις Βρυξέλλες, τη Ζυρίχη, τις Η.Π.Α. κ.α. που είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν την ελληνική δημιουργικότητα και να συμβάλουν στην προβολή της παγκοσμίως. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως φιλοξενήθηκαν εκπρόσωπος της Vogue It, εκπρόσωπος του KaltBult Magazine, διεθνούς περιοδικού μόδας, εκπρόσωπος του Forbes.com, του διεθνούς ενημερωτικού website, κ.α. καθώς και γνωστοί διεθνείς fashion bloggers από την Ευρώπη.

Η Πρόεδρος της Διεθνούς Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας, Τόνια Φουσέκη, δήλωσε σχετικά: «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς, ότι, ενώ διανύουμε μία τόσο δύσκολη οικονομική περίοδο στη χώρα μας, καταφέρνουμε και αναπτύσσουμε το δίκτυο συνεργασιών μας, μέσα από συνεχή προσπάθεια και δουλειά, με σημαντικούς διεθνείς φορείς, ώστε να επιτύχουμε τον πρωταρχικό μας στόχο, την προβολή των Ελλήνων σχεδιαστών στο εξωτερικό και τη δικτύωση τους με φορείς και αγοραστές από την παγκόσμια βιομηχανία της μόδας και μέσα μαζικής ενημέρωσης παγκόσμιας εμβέλειας. Ευχαριστούμε ιδιαίτερα την Αν. Υπουργό κυρία Έλενα Κουντουρά για τη στήριξη της στο έργο μας καθώς και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, αλλά και το Enterprise Greece και το Discover Greece που μας υποστηρίζουν στην προσπάθεια μας για την εξωστρέφεια της ελληνικής μόδας στις διεθνείς αγορές».

© 2024 tlife.gr