Η εβδομάδα μόδας στο Παρίσι ξεκίνησε και ο οίκος Dior ήταν από τους πρώτους που παρουσίασαν τις συλλογές τους. Ο γαλλικός οίκος έντυσε ένα ολόκληρο δωμάτιο με εξώφυλλα περιοδικών, δημιουργώντας έναν απόλυτα χρωματιστό και ιδιαίτερο χώρο για να παρουσιάσει τη νέα του συλλογή για το Φθινόπωρο – Χειμώνα 2018/2019.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Στη θέση του καλλιτεχνικού διευθυντή βρίσκεται η Maria Grazia Chiuri (η πρώτη γυναίκα που κατάφερε να πάρει το σχεδιαστικό κομμάτι στην ιστορία του οίκου), η οποία μέσα από τις συλλογές προσπαθεί να δώσει δύναμη και να “απελευθερώσει” το γυναικείο φύλο, αλλά και να υποστηρίξει τον φεμινισμό.
Αυτήν τη φορά ο οίκος δημιούργησε μια συλλογή εμπνευσμένη από από τις εξέγερσεις στη Γαλλία το 1968, οι οποίες ξεκίνησαν από φοιτητές με σκοπό να διαμαρτυρηθούν σε θέματα όπως ο καπιταλισμός, ο καταναλωτισμός και οι συντηρητικές σεξουαλικές αξίες. Έτσι, και τα εξώφυλλα των περιοδικών που “στόλιζαν” αυτήν τη αίθουσα ήταν από την συγκεκριμένη χρονιά.
Τα ρούχα προκάλεσαν μια αισθητική της δεκαετίας του 1960, τόσο όσον αφορά στις γραμμές, αλλά και το στιλ. Το catwalk άνοιξε με ένα look που απαρτιζόταν από ένα πουλόβερ, το οποίο έγραφε πάνω “C’est non non non et NON!”, ένα σύνθημα από την διαμαρτυρία του 1968.
Γενικά συλλογή περιείχε αρκετά καρό μοτίβα, patchworks σε πολλά χρώματα, denim επιρροές, διαφάνειες που είναι πλέον σήμα κατατεθέν του οίκου, και 3D φλοράλ στοιχεία.
Ο οίκος ολοκλήρωσε τα σύνολα με τα αγαπημένα του Matrix αξεσουάρ που λανσάρει τα τελευταία χρόνια, ζώνες που έφεραν το μονόγραμμα “D”, αλλά και με τις Dior’s iconic Lady bags.
Το παρών στο show έδωσε και η Cara Delevingne με total look του γαλλικού οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ