Πρόκειται για στρατηγικές τοποθετήσεις σε εξαιρετικά κεντρικά και εμπορικά σημεία των αγορών της Πάτρας και της Μάλτας και εντάσσονται στα πλαίσια ενός ευρύτερου αναπτυξιακού πλάνου που η Διοίκηση της εταιρείας σχεδίασε και υλοποιεί, τόσο για το εσωτερικό όσο και για το εξωτερικό.
«Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από την εξέλιξη της υλοποίησης των πλάνων ανάπτυξης του δικτύου καταστημάτων Λιανικής μας, τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στο εξωτερικό, στοχεύοντας εντός του πρώτου εννιαμήνου του 2020 να σπάσουμε το φράγμα των 100 καταστημάτων» δήλωσε ο Δ. Ματεμτζής, Managing Director του Group Intrafashion.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
«Πολύ σύντομα θα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε και νέες κινήσεις που θα επιβεβαιώνουν τόσο τη δέσμευση της εταιρείας μας σε ανάπτυξη του δικτύου ιδιόκτητων καταστημάτων, όσο και την εμπιστοσύνη των συνεργατών μας – Franchisee σε επενδύσεις νέων, περιφερειακών σημείων» συμπλήρωσε.
Σημειώνεται ότι τα δύο νέα καταστήματα παρουσιάστηκαν στο καταναλωτικό κοινό με δυναμικές δράσεις marketing, ενισχύοντας τόσο το awareness της Pink Woman, όσο και τη διείσδυση στις κατά τόπους αγορές.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ