Αγάλματα που βγάζουν selfie, φοράνε φορέματα και κρατάνε επώνυμες τσάντες. Το καλλιτεχνικό “άλλοθι” ξεπερνάει τα όρια και στο βωμό του promotion θυσιάζονται τα πάντα… Ο οίκος Gucci προκαλεί ντύνοντας τα ελληνικά αγάλματα με ρούχα του οίκου χρησιμοποιώντας ως άλλοθι την ελευθερία. It’s official… ξεφύγαμε!
Δεν χρειάζεται να αναφέρουμε ότι η πλειοψηφία του ποιμνίου της μόδας ξοδεύει ένα τεράστιο ποσό του χρόνου του, βυθισμένο στο γραφικό κόσμο του Instagram. Το περιεχόμενο μπορεί να είναι μια selfie, το τελευταίο παπούτσι Gucci, ένα έργο ενός καλλιτέχνη και πολλά ακόμα πράγματα που μπορεί ένα κορίτσι να συναντήσει καθημερινά μέσα στο app.
Δεν είναι περίεργο λοιπόν, το ότι το Instagram έχει αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την Gucci, και τον creative director του Αlessandro Michele -αφού αυτός είναι ο άνθρωπος που καταφέρνει να συνδυάσει φανταστικούς χάρτες του 17ου αιώνα με ’70s πλισαρίσματα και πούλιες σε μια οπτική πανδαισία στο catwalk του Gucci.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Έτσι λοιπόν ο οίκος ξεκίνησε μια πρωτοβουλία στο Instagram στην οποία έχουν προσκληθεί καλλιτέχνες να αναπαράγουν τα εικονικά σχέδια της Gucci με οποιονδήποτε τρόπο μπορούν να φανταστούν. “Το #GucciGram είναι ένα σημείο εκκίνησης για διαφορετικές ιστορίες, που όλες ενώνονται από μια μεγάλη ελευθερία”, είπε ο Michele.
Και κάπου εκεί… μεταξύ σημείου εκκίνησης και ελευθερίας χάθηκε το μέτρο και το όριο. Ανάμεσα στα πρότζεκτ υπάρχει και ένα μιας graphic designer το οποίο εξόργισε την Unesco αφού στη σειρά από videos που έβαλε την υπογραφή της «έντυσε» τα γλυπτά του Παρθενώνα με ρούχα του οίκου. Χαρακτηριστικά η Unesco Πειραιώς και Νήσων κάνει λόγω για ευτελισμό κλασσικών έργων μοναδικού κάλλους και αισθητικής και εικαστικό βανδαλισμό των γλυπτών.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ