Είσαι fan της Britney Spears; Τότε έχω πολύ καλά νέα για σένα! Βασικά αυτά τα νέα θα ενθουσιάσουν τους πάντες, μιας και χάρη στους Creative Directors του οίκου Kenzo, Carol Lim και Humberto Leon, η πριγκίπισσα της pop music επιστρέφει και είναι πιο στιλάτη από ποτέ. Ναι ναι, η Britney Spears είναι το νέο πρόσωπο της καμπάνιας La Collection Momento No. 2 Campaign.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Από που προέκυψε αυτή η ιδέα όμως; Ο Leon και η Lim εμπνεύστηκαν αυτήν την καμπάνια από το 1986 και το catwalk του οίκου, στο οποίο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά denim κομμάτια. Και ποια θεωρείται η βασίλισσα του denim; Μα φυσικά η Britney που το 2000 ήταν αναπόσπαστο κομμάτι των εμφανίσεών της. Ποιος μπορεί άλλωστε να ξεχάσει το total denim look που είχε φορέσει αυτή και ο Justin Timberlake στα American Music Awards το 2001;
Η Britney δήλωσε για αυτήν τη συνεργασία: “Με το denim να είναι ένα μεγάλο μέρος αυτής της συλλογής, το έκανε πολύ πιο ελκυστικό για μένα, αφού είναι μεγάλο μέρος και του δικού μου στυλ”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η ίδια συλλογή περιέχει επίσης τζιν μπότες με lace up στοιχεία, baseball caps, crop jackets που συνδυάζονται με άλλα street chic κομμάτια, όπως mini backpacks, hoodies και printed μοτίβα, που ισορροπούν τη νοσταλγία από το στιλ των 00s με τα χαρακτηριστικά του οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ