Ο οίκος Lacoste παρουσίασε στην εβδομάδα μόδας του Παρισιού τη νέα του συλλογή, η οποία έκρυβε μια έκπληξη. Στο πλαίσιο του προγράμματος της Διεθνούς Ένωσης για την Διατήρηση της Φύσης “IUCN”, με τίτλο: “Σώστε το είδος μας”, η εταιρεία αποφάσισε να αντικαταστήσει το διάσημο logo της, που δεν είναι άλλο από τον γνωστό κροκόδειλο, και να δώσει τη θέση του σε σπάνια ερπετά, πτηνά και θηλαστικά που αποτελούν είδη προς εξαφάνιση. Αυτή θα είναι μια συλλογή περιορισμένης έκδοσης, η οποία περιέχει δέκα είδη του ζωικού βασιλείου, όπως ο τίγρης της Σουμάτρα, ο παπαγάλος Κακάπο και ο ρινόκερος της Καλιφόρνια.
Ο αριθμός παραγωγής της κάθε μπλούζας θα αντιστοιχεί στο υπόλοιπο μέγεθος του πληθυσμού των σπάνιων ζώων που απομένουν στη φύση, σύμφωνα πάντα με της εκτιμήσεις των ειδικών της διεθνούς ένωσης. Σκοπός της Lacoste, είναι να ενθαρρύνει τους πελάτες της να συμμετέχουν στην κίνηση κατά της εξαφάνισης των συγκεκριμένων ειδών, αγοράζοντας τις μπλούζες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lacoste (@lacoste) στις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το αξιοσημείωτο είναι ότι τα λευκά polo μπλουζάκια με τα “απειλούμενα” ζώα, έγιναν μέσα σε λίγες ώρες σχεδόν sold out. Η τιμή του κάθε item ακουμπάει τα 150€.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ