H συνταγή για μια επιτυχημένη καμπάνια είναι γνωστή! Η Donatella Versace την ξέρει πολύ καλά ενώ ο Mario Testino είναι ο πιο άριστος εκτελεστής!
Παίρνουμε μια μοιραία ξανθιά, τη γδύνουμε, βάζουμε το αντικείμενο που θέλουμε να πουλήσουμε μπροστά από τα… κάλλη της και τη φωτογραφίζουμε! Τώρα, εάν η ξανθιά είναι η January Jones, η επιτυχία είναι δεδομένη! Αυτό ήταν μάλλον το σκεπτικό των Versave και Testino στο σχεδιασμό της νέας καμπάνιας για τα αξεσουάρ του οίκου για το 2011 που θα περιλαμβάνει τσάντες, παπούτσια και γυαλιά ηλίου!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εάν διερωτάσαι ποια είναι η January Jones, μάλλον δεν έβλεπες την τεράστια επιτυχία Mad Men, τη σειρά στην οποία είχε τον πρωταγωνιστικό ρόλο, η οποία αποτέλεσε και την έμπνευση για το make up και τα μαλλιά!
Η Donatella σχολίασε την καμπάνια λέγοντας: “Πάντα ψάχνω την επόμενη ξανθιά της Versace και με την January νιώθω ότι βρήκα την τέλεια γυναίκα που να εκπροσωπεί τον οίκο για το 21ο αιώνα. Είναι ιδιαίτερα κομψή και συνάμα πολύ αισθησιακή… είναι ένας “δραματικός” συνδυασμός!”
Πως σου φαίνεται; Ακόμα μια κλασική καμπάνια για αξεσουάρ η μια ανατρεπτικά δημιουργική διαφήμιση;
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ