H Converse, στο πλαίσιο της φετινής καμπάνιας “Forever Chuck”, μέσω της οποίας προβάλλει το τολμηρό πνεύμα της νέας γενιάς και τους μοναδικούς χαρακτήρες που έκαναν το Chuck Taylor ένα εμβληματικό σύμβολο, εξερευνά το κίνημα μόδας στις μεγαλύτερες fashion μητροπόλεις του κόσμου με το πρωτοποριακό μοντέλο Winnie Harlow.
Η Converse τιμά τις δύο μεγαλύτερες μητροπόλεις της μόδας ανά τον κόσμο, το Λονδίνο και το Παρίσι, και δημιουργεί ένα βίντεο που “βουτάει βαθιά” στην εμβληματική επιρροή του Chuck Taylor στην παγκόσμια σκηνή της μόδας με τίτλο: “Chucks from the Runway to the Streets”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Το βίντεο, με πρωταγωνίστρια το διεθνές μοντέλο Winnie Harlow και σκηνοθέτη τον πολυβραβευμένο Karim Huu Do, εξερευνά τις τελευταίες τάσεις του νέου casual στυλ (high-low styling), που συνδυάζει στοιχεία από vintage καταστήματα (thrift shops) και από την υψηλή ραπτική.
Μιλώντας με τους πρωτοπόρους πρωταγωνιστές της street style σκηνής, η Harlow μεταφέρει τους θεατές στην πρώτη γραμμή των τάσεων της μόδας από το Λονδίνο και το Παρίσι.
Το βίντεο περιλαμβάνει επίσης στιγμιότυπα από σημαντικά πρόσωπα της βιομηχανίας της μόδας που λατρεύουν το Chuck Taylor, ως μέρος του στυλ τους, συμπεριλαμβανομένων των: Gucci Gang, Jeremy Egry από το Etudes Studio, Sarah Andelman (ιδρύτρια της μπουτίκ Colette, της Μέκκας του street style) και Emma Hope Allwood του περιοδικού Daze.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η σειρά «Forever Chuck» εξερευνά τρία βασικά πολιτιστικά κινήματα που έκαναν το Chuck Taylor εμβληματικό: τις ταινίες, τη χιπ χοπ κουλτούρα του Λος Άντζελες και τη μόδα, καταγράφοντας με μοναδικό τρόπο το πνεύμα της νεολαίας που χαρακτηρίζει τους πιστούς οπαδούς των Chuck Taylor στο παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ