Ο Alessandro Michele, creative director της Gucci, έχει κάνει ξεκάθαρη την αγάπη του στο Hollywood αλλά και στην celebrity culture από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε το lux brand το 2105.
Έχουμε δει πολλές φορές huge αστέρια του star system: Jared Leto, Lana Del Rey, Dakota Johnson, Hari Nef, Florence Welch, να πρωταγωνιστούν στις μοναδικής αισθητικής campaigns του οίκου, ενώ έχει χρησιμοποιήσει cult σημεία του Hollywood όπως το Chateau Marmont για την Cruise 2019 συλλογή, αλλά και το and Paramount Studios για την συλλογή Fall 2018, δείχνοντας έτσι την μεγάλη επιρροή που ασκεί πάνω του το κινηματογραφικό σύμπαν!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δεν είναι έκπληξη λοιπόν που τώρα ο Μichele και η ομάδα του, εμπνέονται από αυτή την ρομαντική αίσθηση της showbiz και την μετέτρεψαν σε μία dazzling campaign για την Άνοιξη του 2019 με τον τίτλο Showtime!
Φωτογραφημένη από τον Glen Luchford, η νέα campaign είναι αφιερωμένη στην Golden Age του Ηοllywood και τα μοναδικά musical του 1940 και 1950 που άφησαν εποχή στην παγκόσμιο σινεμά! “An American in Paris,” “Cover Girl,” “There’s No Business Like Show Business,” “Gentlemen Prefer Blondes” και “Singin’ in the Rain” είναι μερικές από τις ταινίες από τις οποίες έχει ”κλέψει” το mood της εποχής, ονειρεμένα σκηνικά, χρώματα, glitter, φανταστικά glam κουστούμια, μουσική τραγούδι και χορός είναι η αίσθηση που σου αφήνει η #GucciShowtime campaign και είναι πραγματικά ”μεθυστική”.
Μαζί με την νέα campaign υπάρχει και ένα fashion video, που αντιγράφει τις σκηνές από τα μυθικά musical με τους Fred Astair Ginger Rogers και Marilyn Monroe ενώ τα κουστούμια είναι όλα από την ολοκαίνουργια collection Spring Summer 2019! Enjoy…
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ