Site icon TLIFE

Η Boss παρουσιάζει την All-Star καμπάνια της!

Ένα all-star cast από νέα και εμβληματικά πρόσωπα, μαζί με μερικά διακεκριμένα και γνώριμα ταλέντα, ζωντανεύει αυτό το συναρπαστικό νέο κεφάλαιο της ιστορίας της BOSS. Ο θρυλικός Βρετανός ποδοσφαιριστής και σύμβολο του στυλ David Beckham εμφανίζεται για πρώτη φορά στην καμπάνια μετά την ανακοίνωση της στρατηγικής πολυετούς συνεργασίας του με το brand. Μαζί του, ο Νιγηριανός τραγουδιστής και τραγουδοποιός Burna Boy και ο Νοτιοκορεάτης ηθοποιός Lee Jong-suk που εντάχθηκαν στο cast, μαζί με τα ταλέντα που επιστρέφουν. Η εμβληματική Βραζιλιάνα supermodel Gisele Bündchen, η θρυλική Naomi Campbell, η οποία, αυτή τη σεζόν, είναι επίσης brand ambassador για τα BOSS ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά, και ο Ιταλός τενίστας Matteo Berrettini που επιστρέφει ως brand ambassador για τα BOSS ρολόγια, κοσμήματα και γυαλιά.

 

 

Από τo λανσάρισμα της καμπάνιας #BeYourOwnBOSS, η BOSS έχει προσκαλέσει με επιτυχία τα άτομα να ζουν τη ζωή τους με τους δικούς τους όρους, με στυλ και αυτοπεποίθηση. Για την επερχόμενη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας, το brand εξελίσσει το μήνυμά του, κάνοντας ένα βήμα παραπέρα, γιατί το να έχεις τη δύναμη να βρεις τη φωνή σου και να είσαι το «BOSS του εαυτού σου» δεν είναι απλά μια προσωρινή δέσμευση: Είναι για πάντα.

«Είναι υπέροχο να συμμετέχω σε αυτή την καμπάνια της BOSS για το Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024, σηματοδοτώντας ένα συναρπαστικό ξεκίνημα στη μακροχρόνια συνεργασία μου με την BOSS», δήλωσε ο David Beckham.

Στη νέα καμπάνια, οι πρωταγωνιστές — φορώντας σύνολα από την τελευταία συλλογή της BOSS — αποκαλύπτουν τις δικές τους κατευθυντήριες αρχές που τους διέπουν καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής τους. Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 προσφέρει μια πλήρη γκαρνταρόμπα για όλες τις περιστάσεις, ταιριάζοντας άψογα στις ανάγκες ενός 24/7 τρόπου ζωής. Τα signature κοστούμια της BOSS επαναπροσδιορίζονται με ισχυρές, μοντέρνες σιλουέτες, οι οποίες προσφέρουν μια νέα προοπτική που ταιριάζει απόλυτα στους ψυχρούς μήνες που θα ακολουθήσουν. Στην καμπάνια, βλέπουμε κάθε ταλέντο ξεχωριστά να δεσμεύεται στους κατευθυντήριους κανόνες του με στυλό και χαρτί. Το σκηνικό ενός γραφείου και τα κομψά tailored σύνολα, καθώς και τα visuals που αναδεικνύονται σε όλη την καμπάνια, αποτελούν την συνέχεια του θέματος «CorpCore» που πρωτοεμφανίστηκε στο BOSS fashion show Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 τον περασμένο Σεπτέμβριο.

 

Το λανσάρισμα θα υποστηριχθεί από μια καμπάνια μάρκετινγκ 360 μοιρών που θα ενισχυθεί με υπαίθρια διαφήμιση μεγάλης κλίμακας σε 29 πόλεις-κλειδιά σε όλο τον κόσμο. Διαδικτυακά, η BOSS συνεχίζει να χτίζει την κοινότητα των θαυμαστών της με την έναρξη του νέου της Instagram broadcast channel. Το κανάλι θα λειτουργήσει παράλληλα με την καμπάνια Φθινόπωρο/Χειμώνας, και με την always-on προσέγγισή του θα ενισχύσει περαιτέρω τη σχέση της BOSS με τους θαυμαστές της στο Instagram. Επιπλέον, στο Threads, η BOSS θα παρουσιάσει BTS ηχητικά clips με πρωταγωνιστές σημαντικά ταλέντα, ενώ θα προσκαλέσει τους θαυμαστές της να εκφράσουν τις απόψεις τους σε δημοσκοπήσεις και ερωτήσεις, δημιουργώντας ένα buzz γύρω από την καμπάνια.

 

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2024 θα είναι διαθέσιμη από τις 28 Αυγούστου 2024!

 

 

© 2024 tlife.gr