Site icon TLIFE

Η Tommy Hilfiger υποδέχεται τους Τ-Wave, Fourth, Gemini, Phuwin και Pond στην οικογένεια του Brand

  Η Tommy Hilfiger, ανακοινώνει τη συνεργασία της με τους ταλαντούχους Fourth, Gemini, Phuwin και Pond ως Brand Ambassadors, υποστηρίζοντας την πορεία τους από τη δυναμική σκηνή της Ταϊλάνδης στη διεθνή μόδα.

Μετά την τεράστια επιρροή της K-Pop στη μόδα, ένα νέο ρεύμα, οι  T-WAVE από την Ασία αναδεικνύονται με έντονο ενδιαφέρον. Συνδυάζοντας τη φρεσκάδα και τη δημιουργικότητα της ταϊλανδέζικης κουλτούρας, οι Fourth, Gemini, Phuwin και Pond φέρνουν την προσωπική τους ενέργεια, τη μοναδική αισθητική και το στυλ τους στο κλασικό American style της TOMMY HILFIGER.

 

“Είμαι ενθουσιασμένος που καλωσορίζω τους Fourth, Gemini, Phuwin και Pond στην οικογένειά μας,” δήλωσε ο Tommy Hilfiger. “Κάθε χρόνο, νέα πολιτιστικά κινήματα αφήνουν το αποτύπωμά τους στην pop κουλτούρα – και τώρα είναι η στιγμή τους. Είναι τιμή μας να συνεργαζόμαστε με καλλιτέχνες που φέρνουν μοναδικές νέες οπτικές στον χώρο της μόδας.”

Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον Wasu Sukatocharoenkul, παρουσιάζει τους καλλιτέχνες να φορούν τα κλασικά prep styles της συλλογής TOMMY HILFIGER Pre-Spring 2025. Νωρίτερα φέτος, οι τέσσερις σταρ παρευρέθηκαν στο runway show της συλλογής TOMMY HILFIGER Spring 2025, το οποίο πραγματοποιήθηκε πάνω στο Staten Island Ferry, MV John F. Kennedy, κατά τη διάρκεια της New York Fashion Week.

Δες τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών:

“Το να ενταχθώ στην οικογένεια της Tommy αποτελεί το επόμενο βήμα στο δημιουργικό μου ταξίδι. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να εξελιχθώ με ένα brand που συνδυάζει τέλεια την pop κουλτούρα και τη μόδα.” – Fourth.

“Το να γίνω μέρος του παγκόσμιου οράματος της Tommy είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Πάντα με εντυπωσίαζε πώς το brand δίνει νέα πνοή στο κλασικό.” – Gemini.

“Το γεγονός ότι μοιράζομαι αυτή τη στιγμή με τους φίλους μου από την ομάδα των T-Wave κάνει την εμπειρία ακόμα πιο ξεχωριστή. Είμαι ενθουσιασμένος για όσα έρχονται.” – Phuwin.

“Το να αποτελώ μέλος της οικογένειας TOMMY HILFIGER, ενός brand με παγκόσμια εμβέλεια, είναι μεγάλη τιμή. Είναι μια ευκαιρία να μεταφέρουμε στοιχεία της κουλτούρας μας σε ένα διεθνές κοινό.” – Pond.

Μπορείτε να συμμετάσχετε στη συζήτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιώντας: #TommyHilfiger και @TommyHilfiger.

 

© 2024 tlife.gr