Το μεγάλο streetwear brand, Kith, και ο iconic ιταλικός οίκος, Versace, επέλεξαν το supermodel, Bella Hadid, ως το βασικό πρόσωπο της καμπάνιας που θα παρουσιάζει τα new items από αυτήν τη συνεργασία. Η collection που δημιούργησε το brand με τον οίκο περιέχει πάνω από 100 ready-to-wear fashion pieces για άνδρες και γυναίκες, παπούτσια και πολλά αξεσουάρ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η Bella χρειάστηκε να φορέσει πάνω από 10 looks για της ανάγκες της καμπάνιας, που όλα χαρακτηρίζονται από το urban style και τις baggie γραμμές του brand, αλλά και τα μαξιμαλιστικά prints με τις 90s επιρροές που λανσάρει εδώ και δεκαετίες ο ιταλικός οίκος.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Σε ένα από τα looks η Bella φοράει ένα biker shorts με μαύρα και χρυσά prints, το οποίο έχει ολοκληρωθεί με ένα bikini top, ένα chain necklace και χρυσούς κρίκους που κρέμεται το κεφάλι της Μέδουσας, που είναι από τα πιο iconic στοιχεία του Versace. Σε ένα άλλο look, το supermodel φοράει ένα βελούδινο tracksuit με μπλε και χρυσά baroque print, συνδυασμένο με ultra stylish high-heel mules.
Μπορεί το κεφάλι της Μέδουσας να είναι ένα διάσημο στοιχείο στις συλλογές του Versace, αλλά αυτή είναι πρώτη φορά που “συνοδεύεται” από το logo ενός άλλου brand, κάνοντάς μας να πιστεύουμε ότι ο ιταλικός οίκος θέλει να δημιουργήσει μια νέα γενιά και να κάνει update στο υπάρχον στιλ του.
Όλα τα ρούχα και τα αξεσουάρ θα είναι διαθέσιμα στο original site του streetwear brand από τις 15 Φλεβάρη. Είμαστε σχεδόν σίγουρες ότι θα γίνουν αμέσως sold out!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ