Εδώ δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Μια νέα αναφορά από το Exane BNP Paribas έχει εντοπίσει τις ετικέτες μόδας που είναι hot, και εκείνες, που δεν είναι.
Σύμφωνα με το The Business of Fashion, η εταιρεία χρηματοοικονομικών υπηρεσιών αξιολόγησε τη «θερμοκρασία » αυτών των οίκων μόδας με βάση την αναλογία μεταξύ της συντακτικής κάλυψη που λαμβάνουν σε περιοδικά έντυπα, καθώς και το ποσό που δαπανάται για διαφήμιση. Όσο περισσότερος συντακτικός χώρος δίνεται σε ένα εμπορικό σήμα σε σχέση με τις δαπάνες του, τα καθιστά «hot» και ως εκ τούτου πιο επιθυμητά.
Στην κορυφή, είναι φυσικά, ο οίκος Gucci. Η συντακτική αξία της ιταλικής μάρκας ήταν 15%αυξημένη για τους πρώτους έξι μήνες του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δεν είναι να απορεί κανείς όμως πραγματικά. Από τότε που ο Alessandro Michele ανέλαβε τα ηνία της Gucci, στις αρχές του 2015, έχει επανεφεύρει εντελώς το σήμα, και μας έχει μετατρέψει όλες σε wannabe Gucci κορίτσια. Τα backless loafers, oι pussy-bow μπλούζες και τα κομψά κοστούμια είναι τώρα ό,τι πιο hot. Και όλα εμπνευσμένα από την Gucci φυσικά.
Οι Louis Vuitton και Chanel είδαν επίσης την θερμοκρασία τους να ανεβαίνει, ενώ για την Prada και τον Giorgio Armani τα νέα δεν είναι και τόσο καλά αφού όπως αναφέρεται η «ψύξη» τους οφείλεται σε μείωση της συντακτικής κάλυψής τους.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ