Η πολυαναμενόμενη συλλογή που δημιούργησε η Vivienne Westwood, ο οίκος Burberry και ο άντρας της σχεδιάστριας, Andreas Kronthaler, βγήκε στη δημοσιότητα και όλος ο κόσμος της μόδας είναι ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτό. Αυτή είναι η πρώτη συνεργασία του Burberry από τότε που ο Riccardo Tisci πήρε τη θέση του Chief Creative Officer, και η αλήθεια είναι ότι δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε καλύτερο combination. Και ο Tisci αλλά και η Vivienne έχουν μια αξιοθαύμαστη καριέρα και οι δύο έχουν γράψει ιστορία με τις τολμηρές ιδέες τους.
Ο Tisci επίσης δήλωσε για αυτό το νέο concept: “Ήξερα από τότε που ήρθα σε αυτόν το οίκο ότι επιτέλους θα έχω την δυνατότητα να προσεγγίσω αυτή την σχεδιάστρια ώστε να κάνουμε κάτι μαζί. Είναι μία επαναστάτης, punk, ασυναγώνιστη και η μοναδική εκπρόσωπος του βρετανικού style που έχει εμπνεύσει τόσους πολλούς από εμάς. Είμαι τόσο υπερήφανος που θα δημιουργήσουμε μαζί”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η συλλογή περιλαμβάνει σταυρωτά jacket, παντελόνια, σατέν πουκάμισα, καρό φούστες, μπερέ, καλσόν και κονκάρδες, δημιουργημένα με το διαχρονικό μοτίβο του Burberry και “εμπλουτισμένα” με τα iconic σχέδια της Westwood.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τον David Sims και πρωταγωνιστούν η Kate Moss, η Vivienne Westwood, ο Andreas Kronthaler, οι Sistren και όλοι φορούν φορούν τη limited-edition collection.
Το σημαντικό είναι ότι η συλλογή κρύβει ένα φιλανθρωπικό χαρακτήρα. Η Westwood και ο Tisci μοιράστηκαν το όραμά τους για την υποστήριξη του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Cool Earth, το οποίο υποστηρίζει την παύση της αποψίλωσης και της αλλαγής του κλίματος. Μάλιστα, ένα oversized μπλουζάκι αναφέρει ότι “H Cool Earth έχει ένα σχέδιο για να σώσει τα τροπικά δάση” το οποίο έγραψε με τα ίδια της τα χέρια η Westwood.
Η συλλογή ξεκινάει από τα 70 δολάρια και είναι διαθέσιμη στο official site του Burberry.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ