Site icon TLIFE

Η νέα eyewear συλλογή της Chanel ενισχύει τη θηλυκότητα και το γυναικείο ταμπεραμέντο

“Επέλεξε και άδραξε την ελευθερία σου. Επέλεξε τι θέλεις να γίνεις”. Αυτό είναι το νόημα που αγαπά ο οίκος Chanel και απεικονίζει στην τελευταία του eyewear collection για τη σεζόν Φθινόπωρο – Χειμώνας 2018/19. Το μοντέλο από την Ολλανδία, Luna Bijl, που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια, αντιπροσωπεύει όλα όσα θέλει η Chanel και μέσα από τις λήψεις τη βλέπουμε να απολαμβάνει την ελευθερία της στην ύπαιθρο μέσα σε ένα αμάξι.

Η επιθυμία για μια “αυθόρμητη απογείωση” στην περιπέτεια γίνεται πραγματικότητα με αυτήν τη νέα φωτογράφιση, την οποία επιμελήθηκε αποκλειστικά ο Karl Lagerfeld.

Μια λαμπερή όψη, ένα χαλαρό χαμόγελο με κόκκινα χείλη και μια “αλαζονική” στάση μεταφράζονται σε μια θηλυκότητα γεμάτη ενέργεια.

Τα γυαλιά της νέας συλλογής πρόσθεσαν μια glamorous πινελιά στο consept. Για την ακρίβεια η κολεξιόν περιλαμβάνει oversized σχήμα με το logo του οίκου να βρίσκεται στον βραχίονα, μικρά γυαλιά σε ορθογώνιο shape, XL τετράγωνα σχέδια και πολλά ακόμα must – have γυαλιά ηλίου και οράσεως.

© 2024 tlife.gr