Οι γαλλικές διαφημίσεις και οι φωτογραφίες που θα λανσάρονται, θα φέρουν από τώρα και στο εξής την ένδειξη ότι έχουν υποστεί photoshop. Οκ, δεν είναι μυστικό ότι τα σώματα των γυναικών είναι ρετουσαρισμένα για να φαίνονται πιο αδύνατα, πιο ψηλά και γενικά καλλίγραμμα στις καμπάνιες, αλλά η γαλλική κυβέρνηση το θεωρεί απαραίτητο να αναγράφεται η συγκεκριμένη ένδειξη για να προστατέψει τη δημόσια υγεία.
Κάθε διαφημιστική εικόνα που έχει υποστεί επεξεργασία θα φέρει τη λεζάντα “Photographie retouchée”, το οποίο μεταφράζεται ως “επεξεργασμένη φωτογραφία”. Το BBC αναφέρει ότι ο καθένας που παραβιάζει τον κανόνα θα πληρώνει πρόστιμο ύψους € 37.500 ή το 30% του κόστους δημιουργίας της διαφήμισης.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
“Η έκθεση των νέων σε μη ρεαλιστικές εικόνες σωμάτων οδηγεί σε υποτίμηση του ίδιου τους του εαυτού και προκαλεί τη μειωμένη αυτοεκτίμηση. Δύο βασικά στοιχεία που μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη συμπεριφορά του νέου και την υγεία του”, ανέφερε η υπουργός Υγείας Marisol Touraine.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ