Στο επίσημο Instagram page του οίκου Dior ανακοινώθηκε με ένα post το μεσημέρι της Πέμπτης πως η θρυλική saddle bag βρίσκεται ξανά στα καταστήματα 18 χρόνια μετά την πρώτη κυκλοφορία της! Η νοσταλγία για τα 90s και τα early 00s δεν έχει τέλος και, πέρα από τους fashionistas που αναζητούν online αντικείμενα και fashion items αυτής της περιόδου, πλέον και οι σχεδιαστές ανατρέχουν στα δυνατά κομμάτια εκείνης της δεκαετίας!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Η creative director του οίκου Dior, Maria Grazia Chiuri, κάνει ακριβώς αυτή την κίνηση και ξαναφέρνει στο προσκήνιο την saddle bag που λάνσαρε το 2000 ο John Galliano για λογαριασμό του brand. Ένα γρήγορο “πέρασμα” από το Sex and the City, αλλά και κάποιες εμφανίσεις… στους ώμους διάσημων γυναικών του Hollywood ήταν αρκετές για να εκτοξευτεί το συγκεκριμένο μοντέλο σε πωλήσεις!
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
H νέα version έρχεται σε δέρμα, είτε κόκκινο, είτε μαύρο, θα υπάρχουν εκείνες που έχουν καμβά και το χαρακτηριστικό logo CD, ενώ δεν λείπουν και οι patchwork εκδοχές. “Θεωρώ ότι αυτή η τσάντα είναι το απόλυτο εργαλείο απέναντι στη δύσκολη καθημερινότητα, αφού είναι τόσο άνετη που… ξεχνάς ότι την κρατάς” επισημαίνει η Chiuri.
Η καινούργια saddle bag έχει προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα και βγαίνει σε μεγαλύτερο μέγεθος, ώστε να μπορείς να κουβαλάς όλα όσα πλέον χρειάζεσαι κάθε μέρα. Πάντως, από χθες που έγινε η επίσημη ανακοίνωση, ήδη χιλιάδες fans στο Instagram έχουν γράψει πόσο αγαπούν την τσάντα και χαίρονται με αυτή κίνηση, χρησιμοποιώντας το hashtag #DiorSaddle.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ