O luxury οίκος Balmain έχει το ίδιο logo τα τελευταία 70 χρόνια και από ότι φαίνεται ήρθε η στιγμή να αλλάξει! Ο creative director Olivier Rousteing, μας παρουσίασε μια πιο μοντέρνα εκδοχή ενός νέου logo που βασίζεται στο αρχικό, διατηρεί το κλασικό “Β” και προσθέτει ένα “P” που συμβολίζει το Paris (δηλαδή το Παρίσι) και το Pierre Balmain, που είναι ο ιδρυτής του οίκου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ο Olivier δήλωσε: “Αυτό το νέο “B” αντανακλά μερικά από τα monogram designs του Pierre Balmain το 1950 που έχουν “αποτυπωθεί” σε patterns και λεπτομέρειες ρούχων. Εγώ και η ομάδα μου ανυπομονούμε να το εντάξουμε σε νέα σχέδια και στις συλλογές μας”.
Ο Olivier έχει ήδη χρησιμοποιήσει το νέο logo στη Pre – Fall συλλογή για το 2019. Παρόλα αυτά, οι fans του οίκου φαίνεται να μην είναι ιδιαίτερα χαρούμενοι με αυτό το νέο βήμα, αφού παρομοίαζαν το νέο logo με αυτό που έχει το bitcoin, άλλοι είπαν ότι μοιάζει πολύ με το σήμα της Chanel, ενώ άλλοι δήλωσαν ότι μπορεί εύκολα να αντιγραφεί και να δημιουργηθούν απομιμήσεις.
Ο οίκος Balmain δεν είναι ο μόνος που άλλαξε το logo του. Όλοι θυμόμαστε που πριν από λίγο καιρό ο Hedi Slimane άλλαξε το σήμα του οίκου Celine.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ