Ο Roberto Cavalli κυκλοφόρησε την πρώτη καμπάνια του υπό την επιμέλεια του νέου creative director, Paul Surridge. Στη νέα διαφήμιση για την Άνοιξη – Καλοκαίρι του 2018, πρωταγωνιστικό ρόλο έχει το ολλανδικό μοντέλο Birgit Kos, η οποία πόζαρε στο φακό της διάσημης Αμερικανίδας φωτογράφου, Zoe Ghertner, στην Californian Simi Valley.
Το τοπίο διακοσμείται από φυσικά “στολίδια”, όπως βράχους, λάσπη και ξερό χορτάρι. Αυτό που κέντρισε το ενδιαφέρον όλων είναι τα ρούχα που δημιουργήθηκαν από animal printed υφάσματα, τα οποία ταιριάζουν τέλεια στο άγριο και φυσικό τοπίο που επιλέχθηκε για τη φωτογράφιση.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Είναι γνωστό ότι ο οίκος έχει αδυναμία στο λεοπάρ και σε παρόμοια μοτίβα, αυτήν τη φορά όμως, τα αποτύπωσε με έναν κομψό και sophisticated τρόπο που τα έκανε ιδιαιτέρως αγαπητά, ακόμα και σε όσες δεν έχουν ιδιαίτερη αδυναμία στα prints.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Εκτός όμως από τα μοτίβα που ήταν εμπνευσμένα από την άγρια δύση, πρωταγωνιστικό ρόλο είχαν τα παλτό με τις oversized ζώνες και οι minimal τσάντες.
Ο creative director του οίκου Paul Surridge, δήλωσε: “Για την πρώτη μου διαφημιστική καμπάνια, ήθελα να συνεργαστώ με μια γυναικεία ομάδα, η οποία θα μπορούσε να ερμηνεύσει καλύτερα την έντονα ανεξάρτητη στάση της γυναίκας του Roberto Cavalli. Επιλέξαμε ένα φυσικό σκηνικό και το φως της φύσης για να καταγράψουμε μια αδιευκρίνιστη, αυθόρμητη, απρόβλεπτη στιγμή που με ισχυρή ενέργεια”.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ