Site icon TLIFE

Η νέα καμπάνια του οίκου Dior έχει εικαστικό χαρακτήρα

Εάν έχεις καλλιτεχνική ψυχή, τότε η νέα καμπάνια του οίκου Dior για την Άνοιξη – Καλοκαίρι του 2018 σε ενδιαφέρει πολύ. Αυτό το εικαστικό θέμα φωτογραφήθηκε από τον Patrick Demarchelier και στο φακό του πόζαρε το μοντέλο και καλλιτέχνης Sasha Pivovarova, η οποία είχε περπατήσει και στο τελευταίο catwalk του οίκου.

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Dior, Maria Grazia Chiuri, επέλεξε να φορέσει το μοντέλο ρούχα και αξεσουάρ από τη νέα συλλογή. Η Sasha είναι κάτι περισσότερο από μοντέλο στη συγκεκριμένη καμπάνια, καθώς τα σχέδιά της έχουν πρωταγωνιστικό ρόλο στη φωτογράφιση. Η ίδια ενώ ποζάρει, κάθεται πάνω στο χαρτί, ζωγραφίζει και δημιουργεί.

“Αυτά τα πορτρέτα των γυναικών με τα μεγάλα μάτια είναι πολύ προσωπικά για τη Sasha, καθώς είναι η αντανάκλαση των συναισθημάτων της. Η αισθητική της διαφημιστικής καμπάνιας έχει μια έμπνευση: τη δεκαετία του 1960, το καλλιτεχνικό κομμάτι που αφορά τις γυναίκες και που ταυτόχρονα είναι θηλυκό και παιχνιδιάρικο”, δήλωσε ο οίκος.

Η αλήθεια είναι ότι το 60s και mod στοιχείο είναι έντονο σε αυτήν τη συλλογή. Τα κομμάτια είναι αρκετά ρετρό, αλλά υπάρχει και μια μοντέρνα πινελιά στα ρούχα και τα αξεσουάρ.

© 2024 tlife.gr