“Υπάρχει μόνο μια δουλειά που θέλω και κανείς δεν μου έχει ζητήσει να την κάνω», δήλωσε ο Marc Jacobs στο WSJ αναφερόμενος στην Chanel. Ίσως πρόκειται απλώς για ένα αστείο, αλλά ο σχεδιαστής συνέχισε λέγοντας ότι προσπάθησε να επικοινωνήσει με τα στελέχη του οίκου μέσω της κολλητής του Sofia Coppola που συνεργάζεται συχνά με την Chanel, χωρίς να λάβει απάντηση.
Ο οίκος Chanel αυτή την εποχή είναι χωρίς creative director και οι εικασίες για το ποιος θα αναλάβει την πολυπόθητη θέση δίνουν και παίρνουν. Το μόνο σίγουρο είναι με την άφιξη του νέου δημιουργικού διευθυντή, η τεράστια αυτοκρατορία της Chanel θα ξεκινήσει πράγματι μια νέα πορεία στην ιστορία της. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η δύναμη της Chanel στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό σε διαχρονικά προϊόντα όπως οι τσάντες, τα αρώματα και την ομορφιά, η στρατηγική που θα ακολουθήσει ο νέος σχεδιαστής θα πρέπει να επαναφέρει τις λαμπρές εποχές του Karl Lagerfeld, αλλά να φέρει και την πολυπόθητη επανασύνδεση με το κρίσιμο κοινό Gen Z.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Τι θα γινόταν αν ο Marc Jacobs αναλάμβανε την Chanel;
Ο Jacobs είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους σχεδιαστές παγκοσμίως, έχοντας λανσάρει με επιτυχία μια σειρά από τσάντες που έκαναν θραύση στη μεσαία αγορά, παρά την μικρότερη αλλά επιτυχημένη σειρά με ρούχα. Επίσης πρόσφατα έκανε ένα επαναλανσάρισμα της beauty σειράς του με μια νέα μάρκα που εστιάζει στη νεολαία, τη Heaven, σχεδιασμένη από την εξαιρετική Ava Nirui, η οποία έχει γίνει φαινόμενο από μόνη της.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marc Jacobs (@marcjacobs)
Καταφέρνει να γίνεται viral με τις all star καμπάνιες του, ενώ η αίσθηση της κλασικής κομψότητας που έχει μαζί με το χιούμορ του κάνουν το brand του να παραμένει πάντα επίκαιρο!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Marc Jacobs (@marcjacobs)
Όλα αυτά τα στοιχεία του Marc Jacobs είναι ένα καλό βιογραφικό για τον νέο creative director της Chanel αρκεί να μην προλάβει ο Simon Porte Jacquemus ο οποίος επίσης διεκδικεί τον θρόνο!
Κεντρική φωτογραφία Splash
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ